آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور؛

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج- قزوین/ بارش برف و باران در جاده‌های کشور

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را در این گزارش بخوانید.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج- قزوینبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش از آخرین وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید.


* ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج- قزوین(ساعت 09:00)

در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج-قزوین محدوده پل حصارک، محور هراز حدفاصل پلور تا گزنک و محور کرج-چالوس در مقاطع گچسر، سدکرج و کندوان نیمه‌سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور، تردد به صورت روان در جریان است.

همچنین در محور هراز محدوده امام‌زاده هاشم، مه گرفتگی را شاهد هستیم که بر این اساس به همراه داشتن وسایل ایمنی زمستانی به ویژه زنجیرچرخ جهت تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر به رانندگان وسایط نقلیه توصیه می شود.

* ترافیک سنگین در محور هراز (ساعت 11:15)

در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج-قزوین درمقاطع ساسانی و پایانه کلانتری سنگین و محدوده پل حصارک نیمه‌سنگین، محور هراز محدوده‌های قلعه دختر و سه‌راه لاسم سنگین، محور کرج-چالوس در مقاطع بیلقان سنگین و آدران و ساحلی نیمه‌سنگین، محور قزوین-رشت محدوده تونل  منجیل سنگین و در مابقی محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج- قزوین
محور هراز، محدوده سه راه لاسم (ساعت 11:46)

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج- قزوین
محور کرج-چالوس، محدوده بیلقان (ساعت 11:50)

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج- قزوین
محور قزوین-رشت، محدوده تونل منجیل (ساعت 11:52)

* بارش برف و باران در جاده‌های کشور

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌ اکنون در تمامی جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: بر همین اساس در شرق استان تهران، محورهای هراز و دماوند بارش برف و در استان اصفهان محور سپیدان_یاسوج بارش باران و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: محور فیروزکوه در محدوده هنرستان کشاورزی از کیلومتر 13 تا 19 از روز شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 7 تا 17 و چهارشنبه از ساعت 7 تا 12 به دلیل عملیات روکش آسفالت، تردد خودروها همراه با ترافیک انجام می‌شود.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ - شاهرود و شمشک – دیزین و پونل_خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود است.


در حال تکمیل...




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار