اردبیل؛

فعالیت 13 واحد تولیدی در بیله‌سوار

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: با برنامه‌ریزیهای انجام شده ۱۳ واحد تولیدی شهرستان بیله‌سوار وارد چرخه فعالیت خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آرام حلیم در بازدید از کارخانه تولید آرد و نشاسته در بخش جعفرآباد شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: با بررسیهای انجام شده و با هدف تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی فعال کردن 13 واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفته که با راه‌اندازی این واحدها برای 350 نفر زمینه اشتغال ایجاد می‌شود که امیدواریم با حمایت مسئولان و دستگاههای مربوطه این موضوع در آینده‌ای نزدیک تحقق یابد.

وی افزود: در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی کارخانه تولید نشاسته، گلوتن و آرد این شهرستان که در حدود 20 سال تعطیل شده بود و فقط بین سالهای 72 تا 83 به مدت 8 ماه فعالیت کرده بود، هم‌اکنون دوباره راه‌اندازی شده است تا بتوانیم با راه‌اندازی این واحد تولیدی برای بسیاری از افراد واجد شرایط شغل فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: تعاونی چند منظوره 400 جعفرآباد در زمینی به مساحت چهار هکتار با سرمایه‌گذاری 70 میلیارد ریالی بخش خصوصی راه‌اندازی شده و دولت نیز برای فعال کردن این مجموعه تسهیلات و حمایتهای لازم را اعمال خواهد کرد.

حلیم تصریح کرد: فاز نخست این کارخانه که به تولید آرد اختصاص دارد، با اشتغال‌زایی 30 نفر در 15 روز آینده و فاز دوم نیز که در تولید نشاسته فعالیت خواهد کرد در سه ماه آینده با اشتغال زایی 140 نفر شروع به کار خواهد کرد که این موضوع به نوبه حود نقش بسیار مهمی در رشد و پیشرفت این شهرستان دارد.

وی با اشاره به اینکه دولت تمام توان خود را برای فعال کردن واحدهای صنعتی غیرفعال به کار گرفته بیان کرد: تلاش بر این است که واحدهای غیرفعال را فعال و واحدهایی که با ظرفیت کم کار می‌کنند را ارتقا دهیم و از سرمایه‌گذاریهای جدید در این شهرستان حمایت کنیم تا بتوانیم این شهرستان را در مسیر تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی به جایگاه واقعی خود برسانیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.