همدان؛

مسمومیت 6 نفر بر اثر گاز گرفتگی در همدان

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان گفت: 6 نفر بر اثر گاز گرفتگی در 24 ساعت گذشته در همدان مسموم شدند.

مسمومیت 6 نفر بر اثر گاز گرفتگی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباس اولیا سمیع افزود: این افراد در منزل مسکونی و مکان شغلی خود دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شده بودند که با اقدام به موقع اورژانس همدان نجات یافتند.

وی اضافه کرد: از مجموع 6 تن که مسموم شده بودند 2 تن در شهر جورقان از توابع همدان و چهار تن دیگر در شهرستان اسدآباد بودند که در گاراژ صنعتی بر اثر استفاده از اجاق گاز برای گرمایش، دچار مسمومیت شدند.

اولیا سمیع اظهار کرد: در این حوادث به دلیل تماس به موقع و اقدامات نجات بخش فوریت های 115 موردی از فوت گزارش نشد و افراد مسموم شده پس ازاقدامات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی بیان کرد: همزمان با سرمای شدید در این ایام رعایت نکات ایمنی در مورد استفاده درست از گاز و بخاری های نصب شده باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر رعایت اصول ایمنی در نصب وسایل گازسوز یادآور شد: شهروندان ضمن استفاده مناسب از وسایل گرمازا، هشدارهای ایمنی درباره سالم بودن و استفاده صحیح از وسایل گرمایشی و مسیر خروجی گاز مونوکسید کربن از دودکش را جدی بگیرند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.