ساری،

دستگیری سه سارق احشام

ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران، با شناسایی و دستگیری سه متهم به سرقت احشام بیش از 35 راس گوسفند سرقتی را کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی وقوع يک فقره سرقت احشام و سرقت 35 راس گوسفند از دامداري فردي در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی ، بررسی های میدانی دریافتند، دامداري مورد نظر به شيوه سنتي در خارج از بافت روستا واقع شده و فاقد تجهيزات ايمني و از ضريب حفاظتي ضعيفي برخوردار است و شب ها فاقد نگهبان يا چوپان بوده است.

براساس این گزارش، ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با شناسایی يکي از سارقان سابقه دار به نام "م- ب" 32 ساله این فرد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند و در نتیجه موفق شدند، وی را که قصد فروش احشام سرقتی داشت، دستگیر کنند.

متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی با همکاری دو همدستش به نام های"س- ک" 26ساله و"ح– ج" 33 ساله اقرار کرد که این افراد نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند .

ماموران در بازرسی از محل سکونت افراد 35 راس گوسفند سرقتی را کشف کردند و به مالباخته تحویل دادند.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و سپس با حکم صادره روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.