ترامپ یکی از مقام‌های سابق وزارت دادگستری را به عنوان وزیر معرفی می‌کند

ترامپ قصد دارد قائم مقام پیشین دپارتمان ضدتراست وزارت دادگستری آمریکا را به عنوان وزیر دادگستری انتخاب کند.

ترامپ یکی از مقام‌های سابق وزارت دادگستری را به عنوان وزیر معرفی می‌کندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نیوزلاین، انتخاب "دیوید هیگبی،" قائم مقام پیشین دپارتمان ضدتراست(دپارتمان مخالف تشکیل اتحادیه های بزرگ صنایع) وزارت دادگستری آمریکا از سوی "دونالد ترامپ،" رئیس‌جمهور منتخب این کشور، نشانه بازگشت احتمالی به رویکرد عدم مداخله در خصوص ادغام سازمان‌ها است.

نیوزلاین هم‌چنین گزارش داد حقوقدانان بر این باورند که انتخاب هیگبی گامی برای اجرای سیاست ضدتراست به طور کامل‌تر در دوره ترامپ در مقایسه با دوره باراک اوباما، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا است.

این گزارش از ادغام شرکت‌های مخابراتی ای تی اند تی و تایم وارنر آمریکا انتقاد کرده و افزوده است: انتخاب هیگبی نشانه احتمال بازگشت به نظرات حزب جمهوری‌خواه در زمینه ادغام شرکت‌ها است.

هیگبی پیش از این به عنوان قائم مقام پیشین دایره ضدتراست آمریکا مشغول به کار بوده و هم اکنون یکی از شرکای سازمان حقوقی هانتون و ویلیامز است.

دپارتمان ضدتراست وزارت دادگستری آمریکا مسئول اجرای قوانین ضدتراست در این کشور است که احکام قضایی در خصوص پرونده‌های ضدتراست و ضد انحصارطلبی را با کمیسیون بازرگانی فدرال به اشتراک می‌گذارد و معمولا به صورت مشترک با این سازمان در زمینه فراهم آوردن راهنمایی نظارتی همکاری می‌کند.

این دایره هم‌چنین می‌تواند علیه افرادی که قوانین ضدتراست را به طور عمدی زیر پا می‌گذارند، اقامه دعوی کند.





انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار