همدان؛

تجمع «لبیک یا رسول الله(ص)» در 40 امامزاده همدان

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری تجمع بزرگ «لبیک یا رسول الله(ص)» در بقعه 40 امامزاده استان همدان خبر داد.

تجمع «لبیک یا رسول الله(ص)» در 40 امامزاده همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام سید حسن رضوی با اشاره به برگزاری تجمع بزرگ «لبیک یا رسول الله(ص)» به مناسبت هفته وقف در استان همدان، اظهار کرد: به مناسبت سالروز وفات پیامبر و شهادت سبط اکبر ایشان امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه لبیک در آستان مقدس امامزادگان شاخص استان همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تجمع بزرگ «لبیک یا رسول الله(ص)» در 40 بقعه و امامزاده استان همدان برگزار می‌شود، افزود: تجمع «لبیک یا رسول الله(ص)» در هر شهرستان در یک بقعه به صورت متمرکز و محوری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه در تجمع «لبیک یا رسول الله(ص)» با سخنرانی و قرائت دعای زیارت رسول اکرم(ص) از بعید در همدان اجرا می‌شود، افزود: این برنامه به صورت شاخص در امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم تجمع «لبیک یا رسول الله(ص)» با حضور اقشار مردم و تشکل‌ها از ساعت 15 تا 17 هم‌زمان با روز 28 صفر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام رسولی مدیر حوزه علمیه آیت‌الله دامغانی در مراسم امروز سخنرانی خواهد کرد، افزود: مداحی این مراسم را آقای جوشقانی از قم انجام خواهد داد.

رضوی با اشاره به اینکه کتابچه زیارت حضرت رسول(ص) در بین عزاداران توزیع می‌شود، ادامه داد: انجام پذیرایی از عزاداران و توزیع پرچم نیز در برنامه است.

وی با اشاره به اینکه قرائت زیارت از بعید حضرت رسول(ص) از اهمیت و جایگاهی خاص و ویژه برخوردار است، بیان کرد: رسول اکرم(ص) به عنوان خاتم‌الانبیاء، مرتب و تکمیل کننده همه ادیان الهی است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.