مقایسه میزان تاثیرگذاری رونالدو و مسی/ستاره پرتغالی همچنان پیشتاز است

مقایسه آماری میزان تاثیرگذاری کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در تیم هایشان نشان از برتری ستاره پرتغالی رئال مادرید دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مصدومیت کریستیانو رونالدو و بازگشت نه چندان خوب وی به میادین باعث شد تا برخی از فوتبال دوستان و کارشناسان به او لقب "پنالدو" بدهند.آنها به این نتیجه رسیده بودند که اوج فوتبال ستاره پرتغالی به پایان رسیده و او دیگر نمی تواند همان کیفیت خوب فوتبال خود را ارائه دهد. اما رونالدو پس از مدتی، بازی به بازی ثابت کرد که چنین قضاوت هایی در مورد عملکردش اشتباه بوده و او هنوز هم یک نابغه فوتبال است.


براساس آمارهای فصل جاری رونالدو در 39 بازی از 47 بازی که رئال مادرید تاکنون انجام داده است،حضور داشته و تاکنون 38 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.در حقیقت گل های رونالدو در هر بازی 0.57 امتیاز و در مجموع 22 امتیاز برای رئال مادرید به ارمغان آورده است.


در سمت دیگر میدان، لیونل مسی در 51 بازی که بارسلونا در فصل جاری انجام داده است 45 بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته و موفق به زدن 47 گل برای بارسا شده است اما وی در هر بازی 0.38 امتیاز و در مجموع 18 امتیاز برای بارسلونا کسب کرده و از این نظر میزان تاثیرگذاری رونالدو بیشتر از ستاره آرژانتینی بوده است.


بنابراین میزان تاثیرگذاری رونالدو در سال 2016،سی درصد بیشتر از لیونل مسی بوده است.همچنین ده گل رونالدو در مقابل نه گل لیونل مسی،ستاره پرتغالی را فعلا به آقای گل فصل جاری لالیگا تبدیل کرده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار