وضعیت در آکادمی استقلال اسفناک است

طرزی سرپرست تیم استقلال گفت: وضعیت در رده پایه استقلال بد است و ما حتی پول برای خرید یک دست پیراهن و شورت ورزشی هم نداریم.

وضعیت در آکادمی استقلال اسفناک استطرزی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ابتدای فصل، من و  سیاوش اکبرپور در زمان حضور حسن روشن به نوجوانان استقلال آمدیم و یک هفته بعد به تیم جوانان رفتیم که آقای روشن برای تیم و اعضای کادر فنی یک دست لباس فرستاد.

وی افزود : پس از این که لباس ها تحویل تیم و کادر فنی شد، بعد از آن به هیچ وجه حتی یک ریال دریافتی و امکانات برای تیم فراهم نشد. گفته شد که شما هزینه کنید و ما دو تا یکی می دهیم که باز هم با توجه به این که ما هزینه های اولیه را پرداخت کردیم، هیچگونه واریزی از سمت باشگاه نداشتیم.

طرزی در خصوص بدهی های تیم جوانان استقلال و وضعیت نابسامان آکادمی این باشگاه گفت: بدون حتی یک ریال دریافتی تاکنون نزدیک 30-40 میلیون شخصی هزینه کردم. بعد از رفتن حسن روشن از آکادمی استقلال شرایط نابسامان شد. جوانان استقلال تنها رده ای هست که سالم است و ما حتی یک بازیکن پولی هم نداریم و با توجه به نقاط مثبت فنی خودمان تا به این جای کار رسیدیم.

سرپرست تیم جوانان استقلال ادامه داد: به رده امید پاداش می دهند ، رستوران می برند ، پیش از بازی به آن ها لباس با کیفیت و خوب می دهند و ... اما در رده جوانان حتی دریغ از ابتدایی ترین امکانات چون این تیم را من و سیاوش اداره می کنیم.در بازی گذشته چند بازیکن را به خاطر عدم داشتن گرمکن و شلوار و مریض شدند به بیمارستان بردیم. چرا ؟ چون یک ملانژ و یک کاپشن به این ها ندادند. من تمام پاداش ها را از جیب خودم دادم حتی زمانی که بازیکنی مصدوم شد دو سه میلیون هزینه درمان دادم.

وی گفت: مشکلی با هزینه کردن ندارم بلکه از سوءاستفاده باشگاه و شخص افتخاری دلخور هستم. باشگاه توجهی به پایه ندارد و فقط پول ها را در رده های امید و بزرگسالان خرج می کند. ما هم دیگر پولی نداریم که هزینه کنیم. بازیکنان هم اعتراض کردند و دوشنبه و سه شنبه تمرین نکردند، قرار شد اگر مورد حمایت قرار نگیریم به بازی روز پنج شنبه نرویم.

طرزی در خصوص تقویت کادر فنی بدون هماهنگی با اکبرپور گفت: کجای دنیا بدون اجازه و هماهنگی با سرمربی ، کادر فنی جدید اضافه می شود ؟ البته غلامرضا سجادی به کادر اضافه شد که فرد زحمت کش و بزرگی است اما سوال من اینجاست آیا می شود یک رئیس آکادمی بیاید و یک مربی را اضافه کند آن هم بدون اجازه سرمربی تیم! این کار فقط از دست ورمرزیار بر می آید. شیرازه تیم ما از همان موقع بهم ریخت و سرمربی ما هم بعد از این قضایا دیگر سر تمرینات نمی آید و اصلا انگیزه ای برای آمدن ندارد.

سرپرست تیم جوانان استقلال گفت: چند روز پیش به باشگاه رفتم و گفتم به لحاظ مالی تیم را کمک کنید که با کمال توجه  گفتند خودتان خرج تیم را بدهید البته با عکس العمل من روبه رو شدند.
پول ورودی را من دادم ، پول لباس های بعدی را نیز من پرداخت کردم اما دیگر توان تامین مخارج را ندارم . آقای ورمرزیار هم موبایلش را خاموش کرد و جوابگو نیست. من خودم وکیل دادگستری هستم و می خواهم از حقوق بچه ها دفاع کنم و برای این کار می خواهیم بازی روز پنج شنبه را تحریم کنیم.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار