قم؛

نشست خبری مربیان صبای قم واستقلال تهران

نشست خبری مربیان صبای قم واستقلال تهران پیش ازبازی فردا باحضور خبرنگاران برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار صبای قم مقابل استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: شهادت امام رضا (ع) و همچنین درگذشت ماچادو بازیکن برزیلی پیشین صبا را تسلیت می‌گویم. دو هفته پیش با استقلال بازی کردیم و این بازی را با پنالتی واگذار کردیم. هر بازی با بازی دیگری فرق می‌کند. در آن بازی یک تیم باید برنده می‌شد، اما اکنون شرایط فرق می‌کند و برای این بازی آماده هستیم.

وی افزود: ما از لحاظ روحی و روانی و شرایط تیمی وضعیت خوبی داریم و در این بازی به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم. امیدوارم بتوانیم با یک بازی خوب و کم‌ اشتباه به آنچه می‌خواهیم برسیم. این بازی داخل خانه ما محسوب می‌شود و طبیعی است که به دنبال برد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه استقلال تیم خوب و پرمهره‌ای است، خاطرنشان کرد: استقلال بازیکنان تأثیرگذار زیادی در میدان دارد اما بازیکنان ما هم از لحاظ تجربه و تأثیرگذاری چیزی از نفرات حریف کم ندارند. شرایط بازیکنان ما خوشبختانه خیلی خوب است و امیدوارم بتوانیم با کسب 3 امتیاز وضعیت خود را بهبود ببخشیم، البته که بازی بسیار سختی پیش روی ماست و به عقیده من تیمی که در این بازی کمتر اشتباه کند و قدر فرصت‌ها را بداند برنده بازی خواهد شد. هر چند ما سعی خواهیم کرد از لحاظ تاکتیکی فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. 

علیرضا منصوریان،سرمربی استقلال تهران هم در این نشست خبری گفت: با توجه به بازی جام حذفی، بازی آسانی نخواهیم داشت. امیدوارم با تلاش بچه‌ها و یاری حق بتوانیم سه امتیاز بازی با صبای قم را کسب کنیم. پس از دیدار با صبای قم در جام حذفی، رویکرد تاکتیکی جدیدی را تجربه کردیم. اینکه وقتی حریفی با 5 نفر در یک خط بازی می‌کند، راهکار جدیدی به کار ببریم. اکنون آمادگی این را داریم که اگر فردا صبا با لایه دفاعی بازی کند، چطور بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود از عملکرد کاوه رضایی ابراز نارضایتی کرده است، تصریح کرد: من از رضایی ابراز رضایت کرده و جایی نگفتم از او ناراضی‌ام. اگر کاوه در این مدت سه گل دیگر زده بود، به طور حتم به تیم ملی دعوت می‌شد. اگر همان‌طوری که که در امر توپ‌گیری، جنگ‌های تن به تن موفق بوده، در گلزنی هم موفق بود، سهم فوتبال او بالا رفته و به تیم ملی می‌رفت.

منصوریان در پاسخ به این سوال که چرا باز هم نام امین حاج‌محمدی را از لیست 18 نفره استقلال خط زده است، گفت: این موضوع تصمیم کادر فنی بوده که با 18 بازیکن به قم بیاییم. دیگران می‌توانند از بیرون نقد کنند اما ما تصمیم خودمان را می‌گیریم. برای من نام‌ها تفاوت ندارند و امروز نام میلاد زکی‌پور و میعاد یزدانی در لیست قرار گرفته است. در تمرین امروز هم فرشید اسماعیلی اصرار زیادی برای توپ‌ گرفتن داشت و باعث مصدومیتش شد. پس از مشورت با گروه پزشکی، تصمیم گرفتیم که اسماعیلی هم همراه ما به قم نیاید.

وی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا تصور می‌کند حواشی بازی جام حذفی این بار هم در لیگ ادامه پیدا می‌کند یا نه، تصریح کرد: ما کاری به این مسائل نداریم و یک هدف داریم و آن رفتن رو به جلو است.

منصوریان بار دیگر با این سوال روبرو شد که آیا تصور می‌کند صبا برای بازی فردا دفاعی بازی خواهد کرد یا خیر، گفت: ما ذهنیتی نداریم که صبا دفاعی بازی می‌کند یا نه. فردا ساعت 16:20 مشخص خواهد شد که صبا چطور بازی خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در مورد تیم صبا باید بگویم که این تیم در چند سال گذشته با مشکلات مالی زیادی مواجه بوده و تا خط قرمز رسیده اما در نهایت خودش را حفظ کرده است. این فصل هم صبا اگر بتواند خودش را در لیگ حفظ کند موفق بده است. اگرچه صبا رقیب فردای ما است اما من هموراه دوست دارم شهرهای قم و مشهد در لیگ نماینده داشته باشند. هر چند امیدوارم صبا از بازی بعد از استقلال موفق باشد!

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار