شاهرود؛

نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان به زودی در شاهرود

نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان با حضور ٢٢٠ ناشر در شاهرود برپا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: این نمایشگاه چهاردهم آذر با حضور سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسوولان استانی افتتاح می شود و تا نوزدهمین آذر ادامه دارد.
محمدرضا سوقندی افزود: نمایشگاه بزرگ کتاب استان در سمنان در ١٥٠ غرفه و با حدود ٣٧ هزار عنوان کتاب، در سالن شهید اکبری شاهرود برگزار می شود.
سوقندی با اشاره به حضور ٩ ناشر استان سمنان در این نمایشگاه گفت: یک هزار و ٥٠٠ عنوان کتاب از ناشران استانی در این نمایشگاه عرضه می شود.
وی با اشاره به تخفیف 30 درصدی کتابها در این نمایشگاه تصریح کرد: 20 درصد تخفیف با خرید بن کتاب و 10 درصد تخفیف به وسیله ناشران برای علاقه‌مندان به کتاب در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
سوقندی، اعتبار درنظر گرفته شده برای ارایه بن تخفیف ویژه نمایشگاه کتاب استان سمنان را سه میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: امسال برای اولین بار ٣٠ درصد از بن ها تا سه روز قبل از برگزاری نمایشگاه در سامانه مختص نمایشگاه به نشانی http://bon.tibf.ir به فروش می رسد و این کار بستری خوبی برای مشارکت بیشتر مردم در نمایشگاه است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب سمنان را صبح ها از 9 تا ١٢ و عصرها از ساعت 16 تا 20 اعلام کرد.
وی اظهارداشت: در کنار برگزاری این نمایشگاه، برنامه های دیگری مانند رونمایی از کتاب، نقد کتاب، گفتمان‌سازی در موضوع های مختلف مانند اقتصاد مقاومتی و آسیب های اجتماعی برگزار می شود.
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار