کفاشیان تنها به ابوظبی رفت؛

تاج و یاران سرانجام مراسم AFC را تحریم کردند

علی کفاشیان تنها مسئول ایرانی است که امروز در مراسم انتخاب برترین های فوتبال آسیا شرکت می کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که در روزهای اخیر صحبت هایی مبنی بر این که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با وجود ارسال نامه اعتراض آمیز به کنفدراسیون فوتبال آسیا، از تحریم مراسم انتخاب برترین های AFC دست برداشته و قرار است برای حضور در این مراسم به ابوظبی امارات سفر کند، اما باید ماجرای سفر وی به این کشور را تمام شده دانست چراکه تاج عزمی جدی برای تحریم مراسم مذکور دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال که در روزهای اخیر برای حضور در انتخابات هیات فوتبال استان خراسان رضوی به مشهد سفر کرده بود، سرانجام وعده خود مبنی بر تحریم مراسم برترین ها را عملی کرد و با وجود دعوت نامه ای که AFC برای حضور وی و علی رضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال برای شرکت در این مراسم ارسال کرده بود، از رفتن به امارات خودداری کرد.

طبق اعلام یک منبع آگاه، تاج تا شب گذشته هیچ تماسی با کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال برای ایجاد هماهنگی های لازم این سفر نداشته است.

با این وجود علی کفاشیان که به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در  منطقه آسیای میانه به ابوظبی سفر کرده،  تنها مسئول ایرانی حاضر در مراسم امروز است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۱ آذر ۱۳۹۵
مگر کفاشیان ایرانی است؟
آخرین اخبار