سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده سازان نجف آباد:

برای قهرمانی در نیم فصل تلاش می کنیم

شهبازی گفت : در صورت پیروزی برابر خیبر خرم آباد و پس گرفتن صدر جدول از شهرداری بم برای قهرمانی نیم فصل تلاش می کنیم.

برای قهرمانی در نیم فصل تلاش می کنیمسمیه شهبازی سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده سازان نجف آباد در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت : تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و با یک بازی کمتر نسبت به شهرداری بم در جایگاه دوم جدول رده بندی  قرار داریم.

وی ادامه داد:  بعد از یک بازی سخت برابر شهرداری سیرجان هفته گذشته به بازیکنانمان استراحت دادیم که از لحاظ روحی به شرایط مناسبی رسیدند.

شهبازی در خصوص بازی تیمش در برابر خیبر خرم آباد در هفته دهم رقابت های لیگ برتر تصریح کرد :تیم ما با دو محروم به مصاف تیم فوتبال بانوان خیبر خرم آباد می رود این تیم نسبت به سال گذشته بومی تر شده و بازیکنان دونده و خوبی در اختیار دارد البته به دلیل شرایط بدنی قوی که بازیکنان تیم های  غرب کشور دارند همیشه بازی کردن در برابر آنها سخت است.
 
سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده سازان نجف آباد در خصوص داوری مسابقات عنوان کرد : متاسفانه در بازی برابر شهرداری سیرجان داوری اشتباه باعث تساوی بازی شد و اخراج من نیز به دلیل همین موضوع بود . اما چون مسابقات بانوان فیلم برداری نمی شود  مدرکی برای اعتراض نداریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد : در صورت پیروزی برابر خیبر خرم آباد می توانیم صدر جدول را از شهرداری بم پس بگیریم تا بازی هفته آینده برابر این تیم یک نوع فینال باشد. تمام تلاشمان را می کنیم که به عنوان قهرمان نیم فصل را به پایان برسانیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار