اصفهان؛

«مشهد اردهال» موضوعی فرا منطقه‌ای است

مشهد اردهال و آستان حضرت علی بن امام محمدباقر (ع) موضوعی فرا منطقه‌ای و خارج از چارچوب‌های محدوده شهری است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهردار کاشان  در حاشیه آیین غبارروبی مضجع شریف حضرت علی بن امام محمدباقر (ع) اظهار کرد: در دو سال اخیر شهرداری کاشان به صورت جدی در حوزه‌های مختلف نظیر امر تنظیف در مشهد اردهال و آستان علی بن امام محمدباقر (ع) وارد عمل شد و البته سایر فعالیت‌ها و خدمات را نیز دنبال کرد.

سید محمد ناظم رضوی با تأکید بر ضرورت بحث تقویت ایمنی و مقابله با حوادث در این مکان پرازدحام افزود: بر همین اساس به دنبال استقرار خودروی آتش‌نشانی در آستان هستیم که پس از مدت‌ها پیگیری انتظار تحقق این مطالبه می‌رود.

شهردار کاشان، لزوم مهیاکردن شرایط آبیاری قطره‌ای برای فضای سبز آستان حضرت علی بن امام محمدباقر (ع) را یادآور شد و گفت: با توجه به محدودیت‌های آب آشامیدنی در منطقه و لزوم بهره‌مندی بهینه از منابع موجود بهره‌گیری از آبیاری قطره‌ای برای گونه‌های گیاهی که متناسب با شرایط آب و هوایی مشهد اردهال باشد در دستور کار قرارگرفته است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات عمرانی شهرداری کاشان در آستان شهید اردهال عنوان کرد: علاوه بر پیاده‌رو و جدول اقدامات دیگری نیز در این زمینه انجام‌گرفته است که می‌توان به تکمیل سردر ورودی حرم مطهر اشاره کرد.

ناظم رضوی با بیان اینکه مقاوم‌سازی و مرحله سفت‌کاری سردر ورودی با نظر مهندسین و هیأت فنی متخصص انجام‌گرفته است بیان کرد: در مرحله نازک‌کاری این سردر که از فواصل دور قابلیت رؤیت دارد به دنبال ایجاد اثری شکیل و ماندگار برای حرم مطهر هستیم.

شهردار کاشان، همچنین مشهد اردهال و آستان حضرت علی بن امام محمدباقر (ع) را موضوعی فرا منطقه‌ای و خارج از چارچوب‌های محدوده شهری دانست و بر پیوند ناگسستنی دارالمؤمنین و کاشانی‌ها با این منطقه تأکید کرد.




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار