همدان؛

اختصاص 2 میلیارد ریال برای بازسازی بیمارستان ملایر

فرماندار شهرستان ملایر گفت: مبلغ 2 میلیارد ریال جهت مرمت و بازسازی این بیمارستان تخصیص پیدا کرد.

اختصاص 2 میلیارد ریال برای بازسازی بیمارستان ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالعظیم رضایی با بیان اینکه این شهرستان با 65درصد از اراضی وقفی، دومین شهرستان کشور از لحاظ تدین مردم به وقفیات شناخته می شود افزود: از منافع این وقفیات کارهای زیادی برای این شهرستان انجام شده است و بایستی سعی کنیم این سنت بیش از پیش حفظ کنیم و تا اشاعه آن باعث تشویق مردم شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از کارهای جدید در این شهرستان اختصاص اعتبارات قابل توجه در حوزه ی بهداشت و درمان است گفت: از دوسال پیش بحث ساخت اورژانس در این شهرستان مطرح بود.

رضایی با اشاره به مراجعه مردم از شهرهای اطراف به بیمارستان امام حسین (ع) این شهرستان افزود: بیمارستان امام حسین به تنهایی پاسخگوی مراجعین نبود و با همکاری بسیار خوب اداره اوقاف و امور خیریه، مبلغ 2میلیارد ریال جهت مرمت و بازسازی این بیمارستان تخصیص پیدا کرد.

فرماندار شهرستان ملایر با بیان اینکه کار ساخت مرکز اورژانس این شهرستان از ماه پیش شروع شده گفت: برای ساخت اورژانس شهرستان ملایر مبلغ 15میلیارد ریال اختصاص یافت.

وی ادامه داد: در همه امور مانند کمک به دانش آموزان نیازمند و سایر امور نیز خدمات بسیار خوبی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه صورت میگیرد و امیدواریم خداوند به همه مسئولان و واقفان خیراندیش که در این راه قدم برمیدارند توفیق عنایت کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.