ماشین سازی پتانسیل بالایی دارد

خطیبی:آرزو دارم در یک بازی تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: پتانسیل بالای تیم به من اطمینان می دهد در هفته های آتی از قعر جدول جدا می شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال  و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی درمورد شکست ماشین سازی مقابل پرسپولیس گفت: از کیفیت بازی بازیکنانم راضی‌ام. با این وجود بی‌دقتی و بدشانسی سبب شده تا توپ‌هایمان تبدیل به گل نشود. پتانسیل ماشین سازی بالا است و  به همین دلیل اطمینان دارم  که تیمم در هفته‌های آتی از قعر جدول جدا می شود.

وی درباره پنالتی خراب کردن امین قاسمی نژاد، تصریح کرد:بازیکنانم مشکل روحی ندارند. احتمال گل شدن پنالتی، ۵۰-۵۰ است. امروز قاسمی نژاد پنالتی خود را خراب کرد اما فدای سرش چرا که در بازی‌های آتی جبران می کند. در مجموع از عملکرد تیمم مقابل پرسپولیس به خصوص پس از 10 نفره شدن راضی هستم. با پیروزی در سه بازی داخل خانه آتی از این وضعیت خارج می شویم.

سرمربی ماشین سازی درباره احتمال برکناری خود از این تیم، تصریح کرد: خوشبختانه هیئت مدیره ما درک درستی از فوتبال دارد و وضعیت تیم را به خوبی متوجه می شود. متاسفانه از هفته سوم تیم کاملی در اختیار ندارم و هر هفته سه یا چهار بازیکن به دلیل آسیب دیدگی نمی‌توانند بازی کنند. آرزویم این است که یک هفته تیمم کامل باشد. 9 بازیکن خود را مقابل پرسپولیس در اختیار نداشتیم. آن ها هم از این شکست ناراحتند و مطمئنم در هفته آتی سعی می کنند آسیب دیدگی خود را برطرف کرده تا بتوانند در ترکیب اصلی قرار گیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار