هفته سیزدهم بوندس لیگا

ماینتس 1 - بایرن مونیخ 3/بازگشت موقت باوارایی ها به صدر

تیم بایرن‌مونیخ با برتری سه بر یک درخانه ماینتس در اولین بازی هفته سیزدهم بوندس‌لیگای یک آلمان موقتا به صدر جدول این رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،از هفته سیزدهم رقابت های بوندس لیگا، دو تیم ماینتس و بایرن مونیخ از ساعت 23 در ورزشگاه اپل آرنا به مصاف هم رفتند که بایرن موفق شد با نتیجه سه بر یک به برتری برسد.

دقیقه چهار دروازه بایرن روی یک ضد حمله باز شد. پاس خوب یونس مالی به ادوین کارونا رسید و مهاجم کلمبیایی با فراری سریع و شوتی دقیق، دروازه نویر را گشود.

چهار دقیقه بعد  لواندوفسکی بازی را به تساوی کشاند. لوا، روی پاس آرین روبن موفق به گلزنی شد تا تیمش خیلی زود به بازی برگردد.

دقیقه 21، بایرن گل دوم را هم زد. در گوشه  زمین توماس مولر سانتر خوبی را برای روبن فرستاد و وینگر 32 ساله هلندی در غیاب مدافعین ماینتس با ضربه سری محکم دروازه لوزل دانمارکی را باز کرد.

در دقیقه 91 بازی پشت محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی  به نفع بایرن گرفته شد. روبرت لواندوفسکی پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه فنی دقیق بازی را سه بر یک کرد.

 با این برتری، بایرن 30 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به راسنابال لاپیزیگ شگفتی‌ساز تا قبل از ادامه بازی‌های این هفته در صدر جدول قرار گرفت. ماینتس 17 امتیازی هم در رده نهم باقی ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار