ساری،

کمک به سالخوردگان با خالی کردن حساب بانکی

مردی که به بهانه کمک به افراد سالخورده مقابل دستگاه عابر بانک اقدام به برداشت از حساب این افراد می کرد دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ زيدالله کاظمي فرمانده انتظامي شهرستان ساري، گفت: در پي مراجعه و شکايت برخی شهروندان، مبنی بر کلاهبرداری و سرقت وجه نقد در جلوی دستگاه های خودپرداز عابر بانک، تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 13 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات از مالباختگان دریافتند، متهم به کلاهبرداری و سرقت با شناسایی افراد بی سواد و سالخوردهدر محدوده کمربندی غربی ساری،که برای دریافت وجه نقد به دستگاه های خودپرداز مراجعه می کردند، به بهانه کمک به آنها، با اخذ رمز کارت اقدام به برداشت غیر مجاز و انتقال وجه به کارت دیگر می کرد .

فرمانده انتظامي شهرستان ساري، خاطر نشان کرد: ماموران با دریافت این اطلاعات و مشخصات ظاهری متهم، این فرد کلاهبردار به نام "ع- ص" را که از سارقان سابقه دار نیز بوده، شناسایی کردند.

سرهنگ کاظمی، اظهار داشت: با شناسایی متهم، ماموران در اقدامی غافلگیرانه این فرد را حین ارتکاب به جرم در یکی از خیابان های شهر دستگیر کردند و مورد تحقیق و بازجویی قرار دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري، گفت: متهم در تحقیقات و بازجويي هاي فنی پلیس، به بزه انتسابی اقرار کرد و از وی بیش از 21 فقره سرقت و کلاهبرداری به این شیوه کشف شد، که متهم پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني تحویل مرجع قضايي شد.

سرهنگ کاظمی با هشدار به شهروندان به ویژه افراد سالخورده و کم سواد و یا بی سواد که قادر به کار با خودپرداز نیستند، توصیه کرد: برای دریافت وجه از افراد آشنا و معتمد استفاده کنند و از در اختیار قرار دادن رمز کارت خود به افراد غیر جدا خودداری کنند.

هفته گذشته نیز سارق سابقه داری در ساری که از همین طریق،اقدام به سرقت و کلاهبرداری از شهروندان می کرد، با تلاش ماموران کلانتری 12 ساری شناسایی و دستگیر شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.