لرستان؛

ازنا میزبان جشنواره ی منطقه ای اتودهای نمایشی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا ،گفت : ششمین جشنواره اتودهای نمایشی ٣٠ دی ماه با حضور هنرمندان غرب کشور در شهرستان ازنا برگزار میشود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ زیدوندی گفت: با توجه به اجرای موفق چند دوره استانی این جشنواره و با عنایت به استقبال اهالی هنر نمایش در استان های همجوار امسال این جشنواره به صورت منطقه ای و با حضور استان های غرب کشور برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای حوزه نمایش ، تقویت اجرای بداهه بازیگران، تسلط بازیگران بر کارکتر های پیشنهادی، ایجاد همدلی و تبادل دانسته های اهالی نمایش استان های غرب کشور برگزار می شود .

زیدوندی ضمن قدر دانی از رئیس و اعضای انجمن هنرهای نمایش ازنا وهمچنین اعضای شورا و شهرداری ازنا گفت این جشنواره با مشارکت، انجمن هنر های نمایشی ازنا ،شورای شهر و شهرداری ازنا برگزارمی گردد .

وی در پایان مهلت ارسال اثر به دبیر خانه را نهم دی ماه اعلام کرد و ادامه داد : نتایج بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه شانزدهم دی ماه اعلام خواهد شد و مرحله ی نهایی آن در تاریخ ٣٠ دی ماه با حضور هنرمندان تئاتر غرب کشور در ازنا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.