دیلی استار : پیشنهاد لیورپول به سردار آزمون به زودی رسمی می شود

سایت مطرح دیلی استار از جدی شدن پیشنهاد لیورپول به سردار آزمون و زیر نظر گرفتن عملکرد این بازیکن از سوی مسئولان باشگاه انگلیسی خبر داده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از دیلی استار، سردار آزمون مهاجم 21 ساله ایرانی در صورتی که به آنفیلد بیاید، تاریخ سازی می کند. هیچ بازیکن ایرانی تا به حال در لیورپول انگلیس بازی نکرده و وی به نخستین بازیکن ایران تاریخ این باشگاه تبدیل خواهد شد.

البته ایرانی ها سابقه بازی در تیم های انگلیس را دارند. کریم باقری با پیوستن به تیم "چریتن" به نخستین ایرانی لیگ انگلیس تبدیل شد. البته او فصل خیلی موفقی را در این تیم پشت سر نگذاشت.

بازیکنان دیگری مانند آندرانیک تیموریان ( بولتون) و اشکان دژاگه ( فولهام) نیز در تیم های انگلیسی توپ زده اند.

سردار آزمون با عملکرد بسیار خوب در باشگاه روسیه همه توجه های را به سمت خودش جلب کرده است.  البته باشگاه لیورپول تا این لحظه، پیشنهاد رسمی اش را برای آزمون ارائه نکرده است اما سران این باشگاه، ارزیابانی را برای بررسی عملکرد وی به روسیه فرستاده اند.

وی بازیکن بسیار خوبی است و می تواند در صورت پیوستن به تیم لیورپول به ستاره این تیم تبدیل شود و همراه با قرمزپوشان پیشرفت کند. 

زمانی که از خود سردار آزمون در مورد این انتقال سوال شد، وی پاسخ داد :  آژاکس، پی اس وی یا لیورپول؟ من تا این لحظه هیچ پیشنهادی را دریافت نکرده ام. در صورتی که پیشنهاد رسمی این باشگاه ها را دریافت نمایم به بررسی دقیق آنها خواهم پرداخت و در مورد پیوستن به لیورپول یا هر باشگاه دیگری تصمیم گیری خواهم کرد.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار