شیراز؛

کشف 10 ميليارد ريال اموال سرقتی

اموال مسروقه به ارزش بالغ بر 10 ميليارد ريال از یک منزل مسکونی در کازرون کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان از دستگيری سارقان اموال مربوط به شركت های دولتی و خصوصی و كشف اموال مسروقه با ارزشی بالغ بر 10 ميليارد ريال خبر داد.
سردار گودرزی بيان كرد: با كسب خبری مبنی بر نگهداری اموال مسروقه در يك منزل در بخش  چنارشاهيجان شهرستان  كازرون بلافاصله مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از اين منزل اقلام مسروقه ای شامل پيكور برقی، دريل برقی، شيلنگ آب، موتورجوش، دستكش ايمنی، سنگ فرز، جعبه آچار، كارتريج دستگاه كپی،دستگاه تهويه، جرثقيل زنجيری، تلويزيون، دستگاه هوا برش، پمپ آب، ترانس برق، پرينتر، اسپيلت، اره آهن بر و مقدار زيادی اموال مسروقه ديگر كشف كردند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در اين خصوص دو نفر دستگير و جهت ادامه تحقيقات به مقر انتظامی انتقال داده شدند.
سردار گودرزی با اشاره به اينكه متهمان در تحقيقات به سرقت اين اموال از شركت های خصوصی و دولتی اقرار كردند، افزود: ارزش ريالی اين اموال بالغ بر 10 ميليارد ريال برآورد شده است.
وی گفت: مأموران جان بر كف انتظامی استان با اقدامات جهادی خود عرصه را بر مجرمان و سارقان تنگ كرده و در راستای حفظ و افزايش امنيت در سطح جامعه از هيچ تلاش و كوششی دريغ نمی کنند.
فرمانده انتظامی استان فارس در پايان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت از سوی مجرمان و سارقان، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار