سمنان؛

افزایش ظرفیت اقامتی در استان سمنان

با توجه به سرمایه‌گذاری های انجام شده در زمینه ساخت هتل‌ها و اقامتگاه های جدید میزان ظرفیت اقامتی تا سال ۹۷، دو برابر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: ظرفیت اقامتی استان سمنان در حال حاضر یک هزار و ۲۵۰ نفر شب است که با توجه به سرمایه‌گذاری های انجام شده در زمینه ساخت هتل‌ها و اقامتگاه های جدید، این میزان تا سال ۹۷، دو برابر افزایش می‌یابد.
حسین خواجه بیدختی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک ۳۰ اقامتگاه بوم گردی در استان سمنان آماده بهره برداری می‌شود، افزود: اقامتگاه ها و هتل‌های موجود استان، تا دو سال آینده رقبای جدید و جدی خواهند داشت و باید در زمینه ارتقای وضعیت فعلی و نزدیک شدن به استانداردهای جهانی تلاش کنند.
وی تصریح کرد: با اشاره به ظرفیت‌های متعدد استان سمنان در زمینه طبیعت‌گردی، آثار تاریخی و ... گفت: این استان دارای ۲۷ کاروانسرای تاریخی است که این کاروانسراها در مسیر جاده ابریشم قرار داشته اند.
بیدختی اظهار داشت: امیدواریم با افزایش زیرساخت های گردشگری و معرفی هر چه بیشتر استان، زمینه تبدیل شدن استان سمنان از معبر به مقصد فراهم شود.
انتهای پیام/ م
برچسب ها: افزایش ، ظرفیت ، اقامتی ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.