درخشان:کیفیت بازی های لیگ هنوز به شرایط مطلوب نرسیده است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: معتقدم هنوز کیفیت بازی های لیگ به شرایط مطلوبش نرسیده است،چرا که هیچ یک از تیم ها هنوز به هارمونی لازم دست نیافته اند.

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در مورد کیفیت بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر بیان کرد: معتقدم هنوز کیفیت بازی های لیگ به شرایط مطلوبش نرسیده است،چرا که هیچ یک از تیم ها هنوز به هارمونی لازم دست نیافته اند.

وی ادامه داد: بازی هایی که در هفته دوازدهم برگزار شد،دیدارهای کم گلی بود و تنها در دو دیدار شاهد رد و بدل شدن چند گل بودیم.البته این بازی هم مانند سایر مسابقات از کیفیت آن چنان مطلوبی برخوردار نبود.به طور حتم در هفته های آینده کیفیت مسابقات بهتر می شود.

سرمربی اسبق شاهین بوشهر با اشاره به عملکرد درخشان تیم پرسپولیس در لیگ شانزدهم تصریح کرد: معتقدم دیروز پرسپولیس نتوانست بازی خوبی را انجام دهد،از طرفی ماشین سازی نزدیک به 30 دقیقه ده نفره مقابل شاگردان برانکو حاضر شد اما تیم پرسپولیس نتوانست از این موقعیتی که نصیبش شده بود نهایت استفاده را ببرد،در مجموع با همان گل وحید امیری بازی را به پایان رساند.وقفه های طولانی مدت لیگ باعث شده تا سرخ پوشان نتوانند روند رو به رشدشان را ادامه دهند.همین که پرسپولیس توانست سه امتیاز بازی را کسب کند جای امید است و امیدوارم در هفته های آینده هم بتوانند دیدارهای شان را با پیروزی پشت سر بگذارند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره عملکرد رضاییان در دیدار مقابل ماشین سازی پاسخ داد:عملکرد رامین رضاییان در بازی روز گذشته مقابل ماشین سازی درخشان بود،با توجه به تغییرات عمده ای که در خط دفاع پرسپولیس صورت گرفته است هنوز مدافعان این تیم به هماهنگی مطلوبی دست نیافته اند.

وی در خصوص استعفای خطیبی از تیم ماشین سازی بیان کرد: طبیعی است وقتی تیم هایی که نتیجه نمی گیرند،تغییراتی را در کادر فنی تیم شان به وجود آورند.در هر صورت خطیبی از مربیان با دانش و زحمت کش فوتبال کشورمان محسوب می شود اما نباید این نتایج ضعیف تیم ماشین سازی را به پای خطیبی نوشت.

درخشان در پایان درباره اینکه آیا پرسپولیس می تواند به عنوان قهرمانی لیگ دست پیدا کند یا خیر،خاطر نشان کرد: با توجه به بازی های درخشانی که تیم پرسپولیس ارائه داده است این تیم یکی از مدعیان قهرمانی لیگ شانزدهم به حساب می آید،در صورتی که پرسپولیس به دنبال کسب عنوان قهرمانی در لیگ شانزدهم است باید در تمام دیدارهایش با تلاش بیشتری مقابل حریفانش قرار بگیرد تا بتواند به عنوان قهرمانی لیگ دست پیدا کند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار