اصفهان؛

پخش مستند زندگی آیت الله مظاهری

رئیس ستاد کنگره نکوداشت آیت‌الله مظاهری گفت: زندگی‌نامه آیت‌الله مظاهری در قالب کتابی ۶۰۰ صفحه‌ای و در مجموع ۳۸ جلد کتاب در مورد شخصیت و آثار آیت‌الله‌ مظاهری آماده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی در نشست جامعه روحانیت مبارز اصفهان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ستاد کنگره نکوداشت آیت الله مظاهری اظهار کرد: اعضای ستادکنگره نکوداشت آیت الله مظاهری به دیدار مراجع عظام تقلید و بزرگان حوزه علمیه قم و اصفهان و همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی رفتند تا از رهنمودهای آن‌ها در راستای برگزاری هرچه بهتر و مؤثرتر این کنگره استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه زندگی‌نامه آیت‌الله‌ مظاهری در قالب کتابی ۶۰۰ صفحه‌ای آماده شده است افزود: مجموعه اول موسوعه آیت‌الله مظاهری در این کنگره رونمایی می‌شود.

رئیس ستاد کنگره نکوداشت آیت‌الله‌ مظاهری با اشاره به اینکه وی با تواضع بسیار که حاکی از بزرگواری است اجازه برگزاری نکوداشت را نمی‌دادند، اظهار داشت: پس از چندین جلسه دیدار با وی، تنها اجازه رونمایی از مجموعه آثارشان را به ما دادند.

ارزانی با بیان اینکه ۲۸ اثر موضوعی از آیت‌الله‌ مظاهری در موضوعات اخلاق، اصول، شرح ادعیه و رجال گردآوری شده است، گفت: کتابی هم با موضوع اخلاق از منظر آیت‌الله‌ مظاهری را خلاصه و به زبان انگلیسی ترجمه کرده‌ایم.

وی همچنین به چاپ کتابی از آثار منتخب آیت‌الله‌ مظاهری اشاره کرد و افزود: این کتاب برای عموم مردم در قالب کتابی ۳۰۰ صفحه‌ای آماده شده است.

مدیرکل ارشاد ارسلامی اصفهان با بیان اینکه زندگی‌نامه آیت‌الله‌ مظاهری نیز در قالب کتابی ۶۰۰ صفحه‌ای آماده شده است، خاطرنشان کرد: می‌توان گفت در مجموع ۳۸ جلد کتاب در مورد شخصیت و آثار آیت‌الله‌ مظاهری آماده شده است.

رئیس ستاد کنگره نکوداشت آیت‌الله‌ مظاهری در ادامه یاد آور شد: همچنین مستندی از زندگی این عالم بزرگوار توسط صدا و سیمای مرکز اصفهان در سه قسمت ۲۰ دقیقه‌ای و مستندی نیز توسط شبکه افق تولید و پخش خواهد شد.

 نشست جامعه روحانیت مبارز اصفهان با حضور آیت‌الله مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت اصفهان، حجت‌الاسلام ارزانی رئیس ستاد کنگره نکوداشت آیت‌الله‌ مظاهری، نخبگان و مسئولان حوزه علمیه اصفهان برگزار شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.