مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تیم رول بال اسکیت بانوان استان نایب قهرمان کشور شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مدیرکل ورزش و جوانان استان گفترقابت های رول بال اسکیت بانوان قهرمانی کشور به میزبانی استان قزوین و با قهرمانی تیم پاوراسلاید آریا تهران به پایان رسید.

ایزدپور افزود:این رقابت ها با حضور ۷ تیم در تاکستان قزوین در دوگروه ۴ و ۳ تیمی برگزار شد.

وی گفت: در گروه نخست تیم های کهگیلویه و بویراحمد، پاوراسلاید آریا تهران، ژوبین تاکستان و همای قزوین به مصاف هم رفتند.

ایزدپور افزود: در گروه دوم تیم های هایپریون اصفهان، ام.دات.آر تهران و شقایق قزوین حضور داشتند.

وی ادامه داد: در پایان دور مقدماتی این مسابقات تیم های کهگیلویه و بویراحمد و پاوراسلاید آریا تهران از گروه اول و تیم های ام دات آر تهران و هایپریون اصفهان از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در مرحله نیمه نهایی تیم کهگیلویه و بویراحمد با حساب ۸ به ۶ از سد تیم هایپریون اصفهان گذشت و به فینال صعود کرد.

ایزدپور افزود: در دیدار فینال دو تیم بانوان استان کهگیلویه وبویراحمد و تیم پاوراسلاید آریا تهران به مصاف هم رفتند که در پایان و با نتیجه نزدیک ۷ به ۶ تیم پاوراسلاید تهران از سد تیم کهگیلویه و بویراحمد (مدافع عنوان قهرمانی) گذشت و قهرمان این مسابقات شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات خانم شیوا دانشمند از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان خانم گل مسابقات رول بال اسکیت قهرمانی کشور انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در تیم اعزامی رول بال اسکیت بانوان استان خانم ها مهناز آشتیانی، نجمه عبدالله پور، ویدا پیره، ملیکا ترابی، شیوا دانشمند، سمانه نجاتبخش، الهه حسین پور، نیلوفر کوهیور، مارال یوسفی، مارال ربانی، مارال ایرانی پور و لیلا حسین پور حضور داشتند.

ایزدپور افزود: خانم شقایق جعفری به عنوان سرپرست و پرسا دانش بعنوان مربی تیم را همراهی کردند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.