مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری گفت: در طی سال های گذشته میزان رضایت مشتریان از محصولات تجهیزات آزمایشگاهی افزایش یافته است.

رضا اسد‌ی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آزمایشگاه های تحقیقاتی ایران اظهار داشت: توانمندی کشور در تولید تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران، نگرش خوبی را در مورد استفاده از این تجهیزات ایجاد کرده و افزایش میزان استقبال از تولیدات این شرکت ها از سوی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی پژوهشی و آزمایشگاهی، نشان دهنده میزان رشد بالای آنان است.

وی یادآور شد خوشبختانه سطح رضایت مشتریان از تجهیزات آزمایشگاهی ساخت داخل بالا است و ارزیابی‌های صورت گرفته از مراکز استفاده‌کننده از این تجهیزات، کارآیی و بهره‌وری نسبتاً مطلوب تولیدات داخلی را نشان می دهد.

اسدی‌فرد عنوان کرد: به طور میانگین در هر دانشگاه تعداد مشخصی از تجهیزات تولیدشده توسط شرکت های فناور داخلی در نمایشگاه وجود دارد که در دانشگاه‌های بزرگ به بیش از 100 مورد می‌رسد که همه در حال فعالیت هستند.

وی افزود: در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی نیز یک بسته حمایتی برای آزمایشگاه های عضو شبکه داریم که در آن از خرید نمونه خارجی هر دستگاهی که نمونه داخلی آن موجود است، حمایت نمی‌کنیم و تولیدات ساخت داخل از تسهیلات ویژه ای برخوردار می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار