سلطانی فر در یادواره دهداری مطرح کرد:

تیم ملی با کی روش به رتبه نخست آسیا رسید/ نیاز فوتبال امروز فضایی دههداری گونه است

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما آن فضایی که دهداری در فوتبال به وجود آورده بود را نیاز داریم، وی الگوی بسیاری از مربیان ما در این سال ها بوده است.

به گزارش حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛  در حاشیه مراسم یادبود زنده یاد پرویز دهداری بیان کرد: خوشحالم که جمع کثیری از پشکسوتان فوتبال که چند دهه گذشته در صحنه های ورزشی و باعث کسب  افتخار شده بودند امروز دور هم جمع شده اند و از مربی که الگوی اخلاق بوده است، تجلیل می کنند.

 دهداری از نظر اخلاقی زبانزد بود. در مقاطعی تصمیمات به جا و درستی را قاطعانه گرفت، مانند زمانی که وی سرمربی تیم ملی بود و بازیکنان با تجربه را از تیم ملی کنار گذاشت و به جای آن از جوانان مستعد در ترکیب تیم ملی استفاده کرد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان خاطر نشان کرد: ما آن فضایی که دهداری در فوتبال به وجود آورده بود را نیاز داریم. وی الگوی بسیاری از مربیان ما در این سال ها بوده است. ما باید بتوانیم راه این مرحوم را در آینده ادامه دهیم و از اخلاق نمونه اش الگو بگیریم .
 همچنین در این چند سال اخیر تیم ملی با حضور کی روش توانسته به عنوان رتبه نخست آسیا دست یابد و امیدوارم در دوره های بعدی جام جهانی تیم ملی بتواند از گروهش به مراحل حذفی صعود کند و به آن جایگاهی که لیاقتش را دارد دست یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار