نجاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

وجود 17هزار نقطه تماس پست در سطح کشور

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران گفت: پست گسترده‌ترین شبکه جهانی است که اکنون در 17 هزار نقطه تماس پست در سطح کشور وجود دارد.

غلامرضا نجاری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ایران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در تجارت الکترونیک سه ضلع اصلی به ترتیب فضای مجازی، پرداخت‌ها و حمل‌ونقل در تجارت الکترونیک نقش موثری دارند که پست بخش حمل‌ونقل آن را بر عهده دارد.

وی افزود: بازار تجارت به مدت 8 سال است که فروشگاه‌های الکترونیکی متعددی را  راه اندازی کرده و پست وظیفه انتقال کالای این فروشگاه‌ها را عهده‌دار است.

نجاری در ادامه گفت: 17 هزار نقطه تماس پست در سطح کشور وجود دارد که با ضمانت کالاها، سعی می‌‌کنند آن را سالم به دست مشتری برسانند و همچنین این نقاط پست به توسعه و فروش بیشتر این کالاها کمک زیادی می‌کنند. 

وی با بیان اینکه انتخاب سرویس‌های پست برعهده خود مشتری است، تصریح کرد: انتخاب این سرویس‌ها بر اساس زمانبندی و نرخ‌ها با هم متفاوت هستند که سرویس‌های ویژه از زمان کمتر و نرخ بالاتری برخوردارند.

وی افزود: تمام کالاها را می‌توان از طریق پست ارسال کرد اما مواد غیرمجاز، کالاهای قاچاق و مواد آتش‌زا ممنوعیت دارد و در این زمینه بسیار نظارت می‌شود.

نجاری در پایان گفت: تجارت الکترونیک زمینه بسیار خوبی برای اشتغال است که به حذف واسطه‌ها کمک زیادی می‌کند و سود بیشتری برای تولید کننده دارد همچنین پست همواره برای هر چه بهتر شدن حمل‌ونقل این کالاها تلاش می‌کند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار