منچستریونایتد، بدترین تیم 10 دقیقه پایانی

در میان تیم های حاضر در رقابت های این فصل لیگ برتر انگلیس ، منچستریونایتد در 10 دقیقه پایانی بدترین عملکرد را داشته است.

منچستریونایتد، بدترین تیم 10 دقیقه پایانیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، منچستریونایتد در این فصل از رقابت های لیگ برتر، بیشتر از هر تیم دیگری در 10 دقیقه پایانی امتیاز از دست داده است.

شیاطین سرخ یکشنبه شب در حالی که در آستانه  کسب پیروزی یک بر صفر مقابل اورتون بود، باز هم در لحظات پایانی امتیاز از دست داد.
یونایتدها نیمه اول را با گل دیدنی زلاتان به پایان رساندند و در 45 دقیقه دوم نیز در چند نوبت این فرصت را داشتند تا گل دوم را به ثمر برسانند.

اما اشتباه فلینی در دقیقه 89 و تقدیم پنالتی به اورتون، باعث شد تا شاگردان مورینیو باز هم در دقایق پایانی امتیاز از دست بدهند.

تا اینجا، یونایتدها 7 امتیاز را در 10 دقیقه پایانی از دست داده اند تا از این نظر، بدترین عملکرد را در لیگ برتر داشته باشند.

پیش از بازی مقابل اورتون ،آنها مقابل واتفورد استوک سیتی و آرسنال در 10 دقیقه پایانی امتیاز از دست داده بودند.

در بازی  مقابل  واتفورد در حالی که نتیجه تا دقیقه 83 بازی 1-1 بود، دو گل دقایق 83  و 95  حریف منجر به پیروزی 3-1 واتفورد شد. در حالی که جو آلن برای استوک و اولیویه ژیرو هم برای آرسنال در اولدترافورد در دقایق پایانی گلزنی کردند و بازی باخته را با تساوی  1 -1 عوض کردند.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار