زاهدان؛

فعالیت 33 هزار و پانصد دهیاری در کشور

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشورگفت: 33هزار و پانصد دهیاری در کشور فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: با توجه به فعالیت 33 هزار و پانصد دهیاری در کشور دولت با هدف ارائه خدمات مطلوب به مردم بر ایجاد اقامتگاه ها و سکونتگاه های رسمی و مجهز در نقاط روستایی تاکید دارد که این نگاه به سیستان و بلوچستان ویژه بوده و باید ظرفیتهای گردشگری و صنایع دستی، کشاورزی و تولیدی منطقه شکوفا شوند.

سعیدرضا جندقیان بیدگلی در بازدید از طرحهای مختلف گردشگری و زیرساختی دهیاری های بخش نوک آباد خاش افزود: پاکی روستاها و توجه به مبحث مهم محیط زیست مورد عنایت دولت بوده لذا همه اقشار مردم و دولت باید با مشارکت همدیگر بتوانند به بهبود امور کمک کنند.

جندقیان بیدگلی افزود: در منطقه خاش و حوزه تفتان کارهای خوبی در حوزه های زیرساختی و گردشگری انجام شده و امروز ما طرحهایی را در مناطق کهنوک، نارون، نرون، کوته، تمندان، کوشه، گوهرکوه و غیره مشاهده کردیم که جا دارد از همت مردمان خوب و فهیم و سخت کوش و تلاش های مسئولان در این منطقه قدردانی کنیم.

وی افزود: برای توسعه روستاها و ماندگاری جمعیت و ساکنان در نقاط روستایی، کمک به مباحث اشتغالزایی و رونق مبحث گردشگری در خاش اعتباراتی را خواهیم گذاشت که یک میلیارد ریال برای توسعه بوستان و مجموعه اقامتی و خدماتی رفاهی تمندان در جوار تفتان اختصاص یافته است.
آرش جمالزهی مدیرکل امور روستایی استانداری سیستان و بلوچستان هم گفت: افزون بر 1610 دهیاری در نقاط روستایی این استان فعالیت دارند که هدف دولت از تشکیل دهیاری ها سامان دادن به نقاط روستایی و بهره گرفتن از ظرفیتها در این مناطق با هدف تقویت مباحث گردشگری، تولیدی و اشتغالزایی و جلوگیری از پدیده حاشیه نشینی و کمک به ماندگاری مردم در روستاها است.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: فعالیت ، دهیاری ها ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار