اردبیل؛

مراسم توزیع هدایای مقام معظم رهبری به دانش آموزان شهرستان نمین

طی مراسمی با حضور نمایندگان بنیاد علوی کشور و مسئولان شهرستانی هدایای مقام معظم رهبری به دانش آموزان شهرستان نمین در بین آنها توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مسئول توزیع هدایای مقام معظم رهبری در استان اردبیل در این مراسم گفت: هدایای مقام معظم رهبری به دانش آموزان مناطق محروم، همه ساله در آغازین روزهای سالتحصیلی در سراسر کشور طبق برنامه اعلامی از سوی دفتر معظم له و توسط بنیاد علوی اجرا می گردد.

صفرزاده با اشاره به اینکه از سال 86 تاکنون توزیع هدایای رهبری در میان دانش آموزان استان اردبیل انجام می شود افزود: در این مدت زمانی بالغ بر 55 هزار و 700 دست لباس دخترانه و پسرانه در میان دانش آموزان استان اردبیل توزیع شده است.

وی اظهار داشت: امسال بیش از 4 هزار و 300 دست لباس شامل 2 هزار و 200 دست لباس پسرانه و 2 هزار و 100 دست لباس دخترانه در میان دانش آموزان مناطق محروم،شبانه روزی و استثنایی شهرستان نمین توزیع می شود.

مسئول توزیع هدایای مقام معظم رهبری در استان اردبیل گفت: لباس دخترانه شامل مانتو،شلوار،کفش و لباسهای پسرانه توزیعی شامل شلوار،پیراهن،تی شرت و کفش است.

وی افزود: طبق اهداف و سیاست های ابلاغی از سوی دفتر مقام معظم رهبری، توزیع سبد سلامت مادران و برگزاری اردوهای دانش آموزی از جمله برنامه هایی است که توسط بنیاد علوی به نمایندگی از مقام معظم رهبری در سراسر کشور اجرا می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.