اردبیل؛

راه اندازی نیروگاه ۳۲ مگاواتی در پارس‌آباد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: نیروگاه ۳۲ مگاواتی شهرستان پارس‌آباد با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر صمدی افزود: طرح مهم نیروگاه 32 مگاواتی شهرستان پارس‌آباد با سرمایه‌‌گذاری 50 میلیارد تومانی بخش خصوصی راه‌اندازی خواهد شد که با بهره‌برداری از این طرح مهم، علاوه بر رفع معضل نوسانات و افت ولتاژ برق، برای 100 نفر فرصت شغلی جدید ایجاد می‌شود و علاوه بر آن تحول اساسی در صنعت برق منطقه به وجود خواهد آمد.

وی گفت: در حال حاضر برای 270 پروژه شهرستان پارس‌آباد 28 میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده و انتظار می‌رود که تمامی دستگاه‌های اجرایی برای اجرای سریع پروژه‌ها نسبت به اجرای مبادله موافقت‌نامه، اقدام کنند و نیاز است که مسئولان ادارات با به کارگیری تمام توان و خدمات‌رسانی به مردم تمام تلاش خود را به کار ببرند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد در ادامه اظهار کرد: در 2 سال گذشته بیش از 700 میلیارد تومان با عنایات ویژه مقام معظم رهبری و دولت یازدهم به اجرای پایاب خداآفرین اختصاص یافته که نباید عملکرد دولت در این زمینه کم‌رنگ شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.