اصفهان؛

مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولین در کاشان

مدیر عامل حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری کاشان گفت: پروژه مناسب‌سازی معابر و پیاده‌روهای پرتردد جهت عبور معلولان و کم‌توانان و نابینایان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد مسعود چایچی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت و حساسیت موضوع ایجاد شرایط مساعد و مطلوب جهت تردد افراد معلول، نابینا و کم‌توان در سطح شهر، اظهار کرد: پس از مطالعات و طراحی‌های صورت گرفته پیمانکار مجری طرح مشخص و عملیات اجرایی به‌زودی آغاز می‌شود.

وی ایجاد مسیرهای مشخص عبور، نصب تابلو علائم، مناسب‌سازی سطح ارتفاعی پیاده‌روها و اتصال به معابر و نیز ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی را بخشی از اجرای این پروژه عنوان کرد.

مدیرعامل حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری کاشان ادامه داد: اجرای پروژه خط سفید که ترکیبی از ساماندهی کامل تابلوهای انتظامی و خطوط و علائم ترافیکی معابر و ایستگاه‌های حمل‌ و نقل عمومی و اجرای طرح‌های اصلاح هندسی خرد است، برای نخستین بار در کاشان عملیاتی شده و تأثیر به سزایی در ارتقاء چهره و منظر شهری از بعد ترافیکی و مبلمان شهری خواهد داشت.

چایچی اعتبار در نظر گرفته‌شده برای اجرای پروژه مذکور را بالغ‌بر 9 میلیارد ریال بیان کرد و گفت: با توجه به ضرورت ایجاد تسهیلات و زیرساخت‌های شهری جهت افراد معلول و کم‌توان و درخواست‌ها و پیگیری‌های اداره بهزیستی و جامعه افراد نابینا، مناسب‌سازی یک دستگاه اتوبوس درون‌شهری ویژه معلولین با اعتبار تقریبی بالغ‌بر یک میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت که سازمان اتوبوس‌رانی پروژه مذکور را اجرا خواهد کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.