مسکو: درخواست‌ غرب برای توقف حملات در شرق حلب، تلاشی برای نجات تروریست‌هاست

وزارت خارجه روسیه درخواست‌های فرانسه و انگلیس برای توقف مبارزه با تروریسم در شرق حلب را تلاش برای نجات تروریست‌ها توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه روسیه از درخواست های فرانسه و انگلیس برای توقف عملیات مبارزه با تروریسم در محله های شرقی حلب ابراز شگفتی کرد و بیان این درخواست ها به بهانه وخامت اوضاع انسانی، را تلاشی مستمر برای نجات تروریست ها دانست.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای درخصوص جلسه اخیر شورای امنیت اعلام کرد: روسیه از جنگ رسانه‌ای که انگلیس و فرانسه در سایه نگرانی دروغین خود از استمرار نبرد در شرق حلب و تضمین نشدن امنیت غیرنظامیان و ورود کمک‌های انسان‌دوستانه، به راه انداخته‌اند به شدت متعجب و خشمگین است.

در این بیانیه آمده است: این دو کشور با وجود اطلاع کامل از اینکه کمک‌های انسان دوستانه واقعا به دست مردم سوریه رسیده است، نگران هستند. مسئله‌ای که در حد حرف باقی نماند و روسیه تنها کشوری است که این کمک ها را از طریق وزارت دفاع، مرکز حمیمیم و همچنین وزارت بحران روسیه به دست مردم سوریه رسانده است.

بر اساس این بیانیه، درخواست های مکرر برخی کشورهای غربی برای توقف عملیات مبارزه با تروریسم در محله های شرقی حلب، بیش از پیش نمایان‌کننده تلاش نهایی این کشورها برای توجیه حمایتشان از تروریست ها و افراط گرایان شکست خورده است. کسانی که دیگر نمی توانند برای رسیدن به اهداف خود کاری انجام دهند و همواره غیرنظامیان را سپر انسانی خود می سازند و زیرساخت‌ها و گذرهای انسانی را هدف قرار می دهند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار