کرمانشاه؛

طلاق ، آخرین انتخاب

یک روانشناس، جدایی و طلاق را نخستین و بهترین راهکار در هنگام رسیدن به اختلافات در زندگی زناشویی ندانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سعید عسگری با تاکید بر اینکه جدایی زوجین می‌تواند آسیب‌های زیادی را متوجه زندگی آینده آنها کند، اظهار کرد: طلاق و جدایی می‌تواند زندگی آینده زوجین را خراب کرده و چه بسا منجر به شکست کامل آنان در زندگی شود.

  وی ادامه داد: جدایی و طلاق آخرین و بدترین انتخاب برای زوجین است که در خوشبینانه‌ترین حالت حداقل می‌تواند 10 سال هریک از زوجین را از زندگی عقب بیاندازد.

این روانشناس از زوجینی که در زندگی مشترک خود با مشکلاتی مواجه شده‌اند، خواست تا قبل از اینکه به طلاق فکر کنند، راه‌های دیگر را امتحان کنند.

وی ادامه داد: اختلاف‌نظرها و اختلاف سلیقه‌ها در اوایل زندگی مشترک امری عادی است که نیاز به مدیریت دارند و چه بسا زوجین بتوانند با اندکی حوصله به‌خرج دادن این اختلافات را کمتر کرده و تنش‌های بین خود را از بین ببرند و به زندگی خوبی در کنار هم ادامه بدهند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه با ابراز تاسف از اینکه در جامعه ما افراد برای حل مسائل و مشکلات خود خیلی به مشاوران و رواشناسنان اعتماد نمی‌کنند، از افرادی که در زندگی زناشویی خود با چالش مواجه می‌شوند خواست تا با مراجعه به مراکز خدمات مشاوره و روانشناسی بحران‌های زندگی خود را مدیریت کرده و مانع بروز اتفاقات ناخوشایندی مثل طلاق بشوند.

عسگری از زوجین خواست تا مشکلات زندگی خود را با هر کسی مطرح نکنند و تاکید کرد: مطرح کردن مباحث و موضوعات اختلافی بین زوجین با خانواده‌ها، دوستان و آشنایان کار درستی نیست و چه بسا بتواند زمینه‌های اختلاف را بیشتر کند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، طلاق ، آخرین ، انتخاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار