قزوین؛

تبریک استاندار به مناسبت رو زدانشجو

استاندار قزوین با صدور پیامی فرارسیدن 16 آذر،روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی دراین پیام آورده است : در تقویم جمهوری اسلامی شانزدهم آذرماه با بزرگ داشت یاد و نام شهیدانی پیوند خورده که برای استقلال، آزادی و استقرار نظام مبتنی براراده و خواست مردم شریف و سرافراز ایران اسلامی ، جان شیرین خویش را فدا کردند و امروز نیز بزرگداشت شانزده آذر در حقیقت ادای احترام به همه آنانی است که در مسیر ارزشمند دستیابی به استقلال ، آزادی و سربلندی ایران  قدم بر می دارند و مجاهدت می کنند.

وی افزود : امروز نیز جامعه‌ی دانشگاهی ما  باید  در اندیشه پیمودن راهی باشد که به آینده‌ای روشن منتهی‌شود، آینده‌ای که بدون تردید سرشار از عشق و امید و برپایه خردورزی، آزادی و حفظ کرامت های انسانی و ارزش های والای دینی استوار است .

وی با بیان اینکه امام راحل(ره) دانشگاه را مبدا تحولات دانستند ، گفت : همه باید تلاش کنیم تا دانشگاه  فضای امید ، نشاط و پویایی خود را برای ایفای نقش سازنده اش در  پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی حفظ کند و فرزندان عزیز کشورمان نیز به انجام رسالت بزرگی که دارند اهتمام داشته باشند.

استاندار ضمن گرامیداشت حماسۀ 16 آذر و یاد و خاطره شهدای عزیز دانشجو، این روز را به  دانشجویان و اساتید دانشگا ها و مراکز آموزش عالی بویژه دانشجویان پویا ، پرسشگر، پرنشاط و مطالبه گر  دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان قزوین تبریک گفت .

همتی اظهار امیدواری کرد : با احترام به سلایق مختلف سیاسی و ارج نهادن به تضارب آرا و تعاطی افکار و اندیشه ها در محیط های علمی و دانشجویی شاهد همدلی و هم افزایی  روز افزون همه نیروها و ظرفیت های علمی و انسانی در سایه توجه به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)باشیم .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار