لرستان؛

افزایش تعداد مراکز مشاوره در کلانتری‌ها به یک‌هزار مرکز

معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی کشوراز افزایش تعداد مراکز مشاوره در کلانتری‌ها به یک‌هزار مرکزخبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سردار سعید منتظر المهدی عصرسه شنبه در بیست و دومین همایش استانی رؤسا و فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی لرستان گفت: امسال بیش از 300 هزار پرونده به مراکز مشاوره نیروی انتظامی ارجاع داده شد که حدود 70 درصد از آنها منتج به صلح شده است.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر 640 مرکز مشاوره در کلانتری‌های کشور فعالیت دارد، اظهار داشت: طی امسال بیش از 300 هزار پرونده به مراکز مشاوره نیروی انتظامی ارجاع داده شد که حدود 70 درصد از آنها منتج به صلح شده است.
 
معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی کشوراز افزایش تعداد مراکز مشاوره در کلانتری‌ها به یک‌هزار مرکز خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این مراکز قطعاً شاهد اتفاقات مهمی در بحث بررسی پرونده‌ها و صلح و سازش آنها خواهیم بود.
 
منتظر‌المهدی با بیان اینکه بیش از 70 درصد جرائم اینترنتی مربوط به کلاهبرداری مالی است، یادآور شد: باید در این زمینه بیشتر تلاش شود و مردم را آگاه کرد.
 
معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور گفت: میزان سرقت از بانک‌ها 10 درصد کاهش یافته و این کاهش به لحاظ تعامل رؤسای بانک با پلیس پیشگیری است که سیستم امنیتی و ایمنی را بیشتر کردند.
 
وی عنوان کرد: قرارگاه مقابله با سرقت در نیروی انتظامی تشکیل شده که بخش زیادی از فعالیت این قرارگاه در حوزه تهران است.
 
منتظرالمهدی گفت: سرمایه‌های اجتماعی برای برقراری نظم و امنیت باید به‌کارگیری شوند و اقدامات فرهنگی همیشه در اولویت قرار گیرد.
انتهای پیام/ا
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار