اراک؛

نقض برجام نشان دهنده قابل اعتماد نبودن آمریکاست

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت : با نقض برجام از سوی آمریکایی‌ها ثابت شد که این دولت هیچ‌گاه قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی گفت: آمریکایی‌ها باید به برجام احترام گذاشته و بدانند که برجام تلاش شبانه‌روزی ایران و 1+5 است و نمی‌توانند به آن بی‌احترامی کنند.

وی خاطر نشان کرد: با نقض برجام از سوی آمریکایی‌ها ثابت شد که این دولت هیچ‌گاه قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ایران در صورتی که آمریکا بخواهد نقض برجام کند، بیکار نخواهد نشست و اقدامات هسته‌ای خود را از سر خواهد گرفت.

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه ایران ترس و واهمه‌ای از تحریم نداشته و نخواهد داشت، تصریح کرد: ملت ایران در طول سال‌های گذشته ثابت کرده که روی پای خود ایستاده و در برابر فشارهای دشمنان ایستادگی خواهد کرد، اما نقض برجام که تعهدی بین‌المللی است موجب بی‌اعتمادی کشورها می‌شود.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دشمنان اسلام با سازماندهی و پشتیبانی گروهک‌های تکفیری می‌خواهند به جهان اسلام ضربه وارد کنند که این نشان دهنده خوی پلید آنان و نهایت دشمنی آنان با اسلام است.

وی تاکید کرد : ایالات متحده آمریکا باید در روابط بین‌المللی به خصوص در ارتباط با جهان اسلام رفتار خود را اصلاح کرده و با شیوه درست در محافل بین‌المللی حاضر شود.

انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، دری ، درس اخلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.