اهواز؛

فردا؛ پیکر 3 شهید فاجعه حله در حمیدیه

فرماندار حمیدیه از تشییع پیکر 3 نفر از شهدای حادثه تروریستی حله، فردا 18 آذرماه از مصلای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا سعیدی نیا، فرماندار حمیدیه اظهار کرد: پیکر این شهدا به نام های عصمت محمدزاده شوشتری، کفایت ساعدی و فوزیه بدوی ساعت 9 صبح از مصلای حمیدیه به سمت گلزار شهدای آرامستان سیدهادی این شهرستان تشییع و خاکسپاری می شود.

وی افزود: با احتساب شهدای جدید، تعداد شهدای حمیدیه در این حادثه تروریستی به 13 نفر می رسد.

به گفته سعیدی نیا، با توجه به شدت انفجار تروریستی حله، اجساد همه شهدای این حادثه از طریق آزمایش DNA شناسایی شدند و این 3 شهید از روی اعضای بدن که از انفجار باقیمانده بود احراز هویت شدند.

فرماندار حمیدیه با تقدیر از حضور مردم حمیدیه در تشییع پیکر شهدا در روز 10 آذر بیان داشت: مشارکت و همراهی و حضور باشکوه مردم شهرستان حمیدیه در تشییع شهدا باعث تسلی خاطر خانواده های شهدا بوده است.

عبدالرضا سعیدی نیا با دعوت از مردم این شهرستان برای حضور دوباره در آیین تشییع پیکر این سه شهید خاطرنشان کرد: اگر چه مردم نیازی به فراخوان ندارند و خود برای حضور در آیین تشییع شهدای اربعین که در راه زیارت اباعبدا... الحسین (ع) به شهادت رسیدند احساس تکلیف می کنند.

در حادثه تروریستی پنجشنبه چهارم آذر در عراق بیش از 80 زائر اربعین به شهادت رسیدند که بیشتر آن ها خوزستانی بودند.

سازمان پزشکی قانونی کشور دیروز اعلام کرد که تاکنون 57 نفر از شهدای حله شناسایی شدند.

2 نفر از شهدای این حادثه تروریستی که احراز هویت شده اند، از اتباع خارجی (یک نفر از کشور عراق و یک نفر از افغانستان) هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.