همدان؛

آغاز طرح زمستانی گشت خودرویی پلیس در همدان

فرمانده انتظامی استان با اشاره از آغاز ۲۰۰ واحد گشت خودرویی پلیس در طرح زمستانی امسال خبر داد.

آغاز طرح زمستانی گشت خودرویی پلیس در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ‌محمد مهدیان‌نسب در رزمایش طرح زمستانی ستاد فرماندهی ناجا با اشاره به آغاز طرح زمستانی از 18 آذرماه گفت: این طرح با مشارکت دستگاه‌های امدادرسان آغاز و تا 20 اسفنده ماه ادامه خواهد داشت و فرمانده انتظامی استان به ‌عنوان فرمانده میدان و یکی از دستگاه‌های مسئول در امر خدمت‌رسانی در اجرای طرح مشارکت می‌کند.

وی افزود: نیروی انتظامی استان در این طرح از 200 واحد گشت خودروی استفاده می‌کند که 130 واحد خودرویی از پلیس راه و راهور بوده و 70 تیم گشت خودرویی عملیاتی و انتظامی همراه و پشتیبان اجرای طرح خواهند بود.

مهدیان نسب با اشاره به بکارگیری 800 نفر نیروی انسانی در طرح زمستانی عنوان کرد: خوشبختانه در اجرای این طرح تعامل مطلوبی با دستگاه‌های امداد رسان و خدماتی شکل گرفته و در این راستا 35 تیم از اداره کل راهداری و حمل و نقل، 25 تیم از هلال احمر استان و 15 تیم فوریت‌های پزشکی با ما مشارکت دارند.

مهدیان‌نسب افزود: در راستای مشارکت دستگاه‌ها در این طرح، اداره کل راهداری استان 353 نفر نیروی انسانی را به خدمت گرفته و از ظرفیت 40 دستگاه خودرو و 274 ماشین برفر روب استفاده ‌می‌کند.

وی تصریح کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی نیز روزانه 47 اکیپ فعال و 103 نفر نیروی انسانی را در این طرح همراه کرده و 15 پایگاه ثابت و سیار را در این راستا به خدمت گرفته است همچنین جمعیت هلال احمر استان، با استعداد 6 هزار و 734 نفر از پپرسنل و 120 دستگاه خودرو در این طرح مشارکت دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان  با تأکید بر لزوم آمادگی استان در مواجهه با بحران‌ها و شرایط اضطرار عنوان کرد: یگان ویژه و یگان امداد ناجا برای همراهی و پشتیبانی در شرایط اضطرار و جاده‌های برفی آماده به خدمت هستند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.