طرح زمستانی پلیس و دستگاه های امدادرسان گیلان امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ در این طرح که تا 17 اسفند ادامه دارد، بیش از 8 هزار و 500 نفر در قالب 790 تیم ثابت و سیار پلیس،  جمعیت هلال احمر، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، راه و شهرسازی و آتش نشانی های گیلان خدمات رسانی می کنند.

استاندار گیلان در مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس و دستگاه های امدادرسان با اشاره به اینکه برنامه ریزی مناسب و هماهنگی دستگاه های امدادرسان یکی از عوامل کاهش آمار حوادث در زمستان پارسال بود، گفت: همکاری مردم با پلیس و استفاده از توصیه های کاربردی ماموران نقش موثری در کاهش آمار تلفات در جاده ها است.

محمدعلی نجفی تعداد و وضعیت ماشین آلات برف روب در استان را نامناسب دانست و افزود: با تجهیز و خرید ماشین آلات جدید در 4 سال گذشته توانستیم عمر این ماشین آلات را از 23 سال به 17 سال برسانیم.

فرمانده انتظامی گیلان هم از آمادگی این نیرو برای خدمت رسانی به مردم در طرح زمستانه خبر داد و گفت: آمار تصادفات در زمستان سال گذشته 15 درصد کاهش یافته است.

سردار محمدرضا میرحیدری با بیان اینکه تعداد گشت های پلیس در طرح زمستانه نسبت به روزهای دیگر سال 120 درصد افزایش پیدا می کند از مردم خواست با رعایت قوانین در روزهای بارانی و برفی یاری دهنده پلیس برای کاهش حوادث در جاده ها باشند.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.