اردبیل؛

استقرار 90 هزار عوامل امدادی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اردبیل در رزمایش مشترک طرح زمستانی پلیس راه و سازمان های امداد و نجات از استقرار 90 هزار عوامل امدادی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مسعود امامی یگانه افزود: تامین امنیت هموطنان و حداقل خسارات در بروز حوادث طبیعی از جمله بارش برف در جاده ها از اهداف مهم این رزمایش می باشد و باید مورد توجه بیش از پیش همه دست اندرکاران و دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گیرد.

وی با قدردانی از زحمات شبانه روزی عوامل و نیروهای عملیاتی بویژه در شرایط سخت و بحرانی گفت: نزدیک به 90 هزار نفر در این طرح تا پایان فصل زمستان با بهره گیری از تمامی امکانات بصورت آماده باش به هموطنان عزیز خدمت رسانی می کنند.

امامی یگانه گفت: با اشاره به ضرورت توجه جدی به آموزش بویژه آموزش آحاد مختلف جامعه گفت: اقدام شایسته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در شکل گیری همیار پلیس در مدارس نقش موثری در ارتقای فرهنگ عمومی و کاهش تلفات جاده ای به دنبال داشته است.

وی در ادامه افزود: همه اندوخته های ما در طول سالیان مختلف اعم از رعایت دقیق استانداردها، پایبندی به مقررات در یک لحظه بروز و ظهور می کند و در این راستا تلاش همگانی برای جلوگیری از حوادث احتمالی به عنوان ضرورت مهم برای همه دستگاه ها در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.