رونمايى از «شهر هزار رنگ» در جشنواره فيلم ياس

فيلم «شهر هزار رنگ» به کارگردانی جواد مزدآبادی در جشنواره فيلم ياس رونمایی می‌شود.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومي فيلم، سيد مازيار هاشمى تهيه كننده فيلم «شهر هزار رنگ» با اشاره به پايان تدوين و مراحل فني فيلم «شهر هزار رنگ» گفت: اين فيلم با حضور بازيگران مطرح سينما همچون ثريا قاسمى، حديث ميرامينى، كاوه خداشناس، مهران رجبى، سعيد پيردوست و عليرضا اوسيوند و با كارگردانى جوادمزدآبادى و با حضور در بيش از ٣٠ لوكيشن در تهران و اطراف آن تهيه و توليد شده است.

وي افزود: اين فيلم در چهارمين جشنواره بين المللي فيلم ياس در رامسر از ٢٣ تا ٢٦ آذر ماه اكران مي شود.

سيد مازيار هاشمى جشنواره ياس را يكى از مهمترين رويداد هاى مهم فرهنگي عنوان كرد و ابراز اميدواري كرد تا در آينده از اين جشنواره حمايت هاى بيشترى صورت پذيرد. چرا كه در وضعيت كنونى كه خطر ورشكستگي و عدم نمايش درست، فيلم هاى ويديويي را تهديد مى كند چنين جشنواره اى مي تواند تهيه كننده را اميدوار كند تا اثرى فرهنگى و به دور از لودگي و سطحي نگرى تهيه و توليد نمايد.

مهدى صفى يارى ديگر تهيه كننده اين فيلم گفت: فيلمنامه اين فيلم به قلم وحيد حسن زاده نوشته شده است و قصه اين فيلم ماجراي روحانی جوانی به نام کمیل فاضل است كه به خاطر همسرش از استان یزد برای زندگي به کلان شهر تهران مي آيد تا اينكه براي امانتي كه نزد كميل فاضل سپرده شده اتفاقي رخ مي دهد.

وى افزود: فراتر از يك فيلم ويديويي براي اين فيلم وقت و هزينه شده است، از آنجاييكه متاسفانه برخي در تلاشند تا با كمترين وقت و هزينه فيلمي صرفاً سرگرم كننده و در جهت درآمدزايي توليد كنند ما تلاش كرديم بيشترين وقت و هزينه ممكن را براى اثر بكار گيريم.
 
عوامل فیلم عبارتند از: تهیه کننده سید مازیار هاشمی – مهدی صفیاری، نویسنده وحید حسن زاده، کارگردان جواد مزدآبادی ، تصویربردار حمید شکوهی، صدابردار محمد جواد یمقی، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز مهدی برگ نیل، طراح گریم بابک شعاعی، طراح صحنه و لباس ایرج ملکی ، دستیار تهیه محمد ابراهیم عزیزی، مدیرتولید اسماعیل کردی، مدیر تدارکات محمودرضا الوندی،تدوین وحید بیطرفان، دستیاران کارگردان حسین صفریان و حامد سمرقندی، منشی صحنه شیما باقری، عکاس امیر اصغرزاده، تصویربردار پشت صحنه کیانوش نعیمی، هماهنگی تولید سهيل نظرى.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار