اصفهان؛

ارسال بیش از 500 اثر به نخستین جشنواره ملی عکس در راه مدرسه

با پایش اولیه تصاویر ارسالی به نخستین مسابقه ملی عکس در راه مدرسه، بیش از 500 اثر از نزدیک به 100 شرکت‌کننده به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صلواتی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به استقبال قابل توجه مردم از جای جای کشور از شرکت در این مسابقه اظهار داشت: با پایش اولیه تصاویر ارسالی به نخستین مسابقه ملی عکس "در راه مدرسه"، بیش از 500 اثر از نزدیک به 150 شرکت‌کننده به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد.
وی با بیان اینکه استقبال شهروندان و دانش‌آموزان کلانشهرهای مختلف کشور از این جشنواره چشمگیر بوده، ادامه داد: طی روزهای گذشته و پس از تبلیغات و اعلام خبر تمدید شرکت در جشنواره، تماس‌های بسیاری با دفتر پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان برای تمدید مجدد زمان ارسال آثار به این مسابقه ملی برقرار شده است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: نکته جالب توجه در این زمینه، استقبال قابل توجه شهرهای مختلف کشور و ارسال آثار از جای جای کشور به دبیرخانه جشنواره بوده که نشان از توجه مردم ایران به موضوع دوچرخه‌سواری دارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر روزهای پایانی فرصت ارسال آثار به این مسابقه طی می‌شود، گفت: با وجود درخواست‌های مکرر، به دلیل زمان‌بندی صورت گرفته، امکان تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره وجود ندارد.
صلواتی با درخواست از دانش‌آموزان و مردم برای ارسال هرچه سریع‌تر آثار خود به دبیرخانه جشنواره، گفت: مهلت ارسال آثار به نخستین مسابقه ملی عکس در راه مدرسه که از ابتدای آذر امسال و با محوریت پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان برگزار می‌شود، تا 20 آذر امسال ادامه دارد.
وی با بیان اینکه این مسابقه در دو بخش مردمی و دانش‌آموزی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در بخش مردمی، اقشار مختلف، تصاویر خود از دوچرخه‌سواری دانش‌آموزان را برای دبیرخانه جشنواره ارسال می‌کنند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین در بخش دانش‌آموزی، دانش‌آموزان تصاویر خلاقانه خود از دوچرخه‌سواری خود یا دیگر دانش‌آموزان را برای شرکت در مسابقه ارسال می‌کنند.
قرار است که به 20 نفر از برترین‌های این مسابقه 10 دستگاه دوچرخه برقی و 10 دستگاه دوچرخه شهری اهدا شود؛ همچنین برترین آثار در نمایشگاه ویژه مسابقه به نمایش در می‌آیند.
ثبت‌نام مسابقه از طریق وب‌سایت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان به آدرس Isfahan.ir/traffic صورت می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند تا 20 آذر نسبت به شرکت در آن اقدام کنند.
با انتخاب دبیرخانه مسابقه ملی عکس "در راه مدرسه" سه نفر از عکاسان مطرح ایران به عنوان داوران این مسابقه ملی انتخاب شدند. در این بخش، ساتیار امامی، احسان رأفتی و امیر حسینی، انتخاب تصاویر برگزیده این مسابقه را بر عهده دارند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.