نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه شریف خبر داد؛

تقویت تعاملات استاد و دانشجو با راه اندازی دفتر هم اندیشی

عضو ستاد نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها از جزئیات تشکیل و ثمردهی دفتر هم اندیشی استادان خبر داد.

تقویت تعاملات استاد و دانشجو با راه اندازی دفتر هم اندیشی
حجت الاسلام محمد نژاد عضو ستاد نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها و رییس اسبق این نهاد در دانشگاه صنعتی شریف در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بحث هم اندیشی استادان بعنوان ثمره تعامل جدی با آنها از جمله اقدامات خوبی بود که در این دانشگاه راه اندازی شد.

محمدنژاد درباره جزئیات موضوع هم اندیشی استادان بیان کرد: هرچند که بطور کلی از زمان راه اندازی دفتر هم اندیشی خیلی زمان می گذرد اما متاسفانه این بحث در دانشگاه شریف شکل نگرفته بود لذا با همکاری استادان و گروههای زیرمجموعه انها توانستیم مجموعه هم اندیشی را فعال کنیم.

رییس اسبق نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه صنعتی شریف اظهار داشت: هم اندیشی استادان در حوزه های مختلف است و دفتر هم اندیشی دانشگاه صنعتی شریف (طبق رویکرد از ابتدا تاکنون) برای رابطه استاد و دانشجو در حوزه های دینی، اخلاقی، علمی، آموزشی و صنعتی فعالیت می کرد.

وی با اشاره به مهمترین ثمردهی این دفتر یادآور شد: هرچقدر که بحثهای هم اندیشی و برپایی جلسات این چنینی رونق پیدا کند می تواند آثار خود را در افکار افراد و تبیین موضوعات مختلف داشته باشد چرا که نقش هم اندیشی این است که افراد با اندیشه های مختلف در یک موضوع آشنا شوند و بهترین انتخاب ها بتوانند نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به اقدامی دیگر در زمان فعالیت خود در دانشگاه صنعتی شریف افزود: علاوه بر این اقدام موثر همچنین توانستیم مسیر دانشگاه را ضمن تعامل با شهرداری با کمترین هزینه توسعه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.