ساری،

اهدای جاجیم ایرانی به نمایشگاه میلان

جاجیم هنرمندان صنایع دستی در نمایشگاه صنایع دستی و غذای سنتی میلان به مدیر نمایشگاه میلان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهدوی سخنگوی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: دست بافته هنرمندان مازندرانی از سوی سید رحیم موسوی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و با حضور نایب رییس کانون جهانگردی و اتوموبیل رانی و سرکنسول جمهوری اسلامی در میلان به انتونیو اهدا شد.

وی افزود: معاون صنایع دستی مازندران این هدیه فرهنگی را نماد میهمان نوازی و ذوق و هنر مردم مازندران توصیف و اظهار امیدواری کرد زمینه هرچه بیشتر ایتالیایی ها با فرهنگ و هنر غنی ایران فراهم شود.

سخنگوی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بازدید مشترک منوچهر ناصرالملکی نایب رییس کانون جهانگردی و مدیر نمایشگا ه میلان از سالن ایران و گفتگو با هنرمندان شرکت کننده را از دیگر بخش های مراسم ایران در نمایشگاه میلان اعلام کرد.

مهدوی گفت: اجرای موسیقی بومی گیلانی و شمالی هم موجب شد تا گردشگران برای لحظاتی دوربین های تلفن همراه خود را روی سالن ایران زوم کنند.

وی افزود: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از سازمان میراث فرهنگی مدیریت نمایشگاه میلان را برعهده دارد.

نمایشگاه صنایع دستی و غذای سنتی آرتیجیانا از تاریخ 13 تا 21 آذر امسال در میلان ایتالیا برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار