آبادان ؛

تائید ۴۱ طرح کاربردی حوزه دریایی دانشگاه علوم و فنون خرمشهر

۴۱ طرح کاربردی حوزه دریایی دانشگاه علوم و فنون خرمشهر تائید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ذاکری  مدیر امور خدمات پژوهشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: ۴۱ طرح کاربردی به دفتر پژوهشی دانشگاه ارائه داده شده که تمام این طرح ها از سوی سازمان ها مورد تائید قرار گرفته است.

محمد ذاکری در نشست خبری دبیرخانه بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری شهرستان های آبادان و خرمشهر در سالن جلسات دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر افزود: تمام مطالعات و انتشارات که به دفتر پژوهش دانشگاه علوم و فنون خرمشهر ارائه داده می شوند با توجه به رسالت دانشگاه، در حوزه علوم و فنون دریایی هستند و این ۴۱ طرح کاربردی نیز که تایید شدند، در مرحله داوری، تصویب و قرارداد هستند.

وی در ادامه از چاپ ۳۸ مقاله ISI پژوهشگران دانشگاه علوم و فنون خرمشهر در سال ۹۴ خبر داد و افزود: این تعداد نسبت به سال ۹۳، ۱۷ مقاله افزایش داشته است.

مدیر امور خدمات پژوهشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در ادامه به مقالات ISC  منتشر شده در مجلات علمی نیز اشاره کرد و گفت: شمار مقالات  ISC  پژوهشگران دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در سال ۹۴ ،۱۰۱ مقاله بوده که این تعداد در سال قبل نیز ۷۲ مقاله بوده که نسبت به سال گذشته ۳۳ مقاله افزایش داشته است.

ذاکری ، شاخص H یا میزان استناد به این مقالات را رقم پنج اعلام کرد و ادامه داد: بالاترین حد در این ارزیابی ۱۰ است که با توجه به اینکه از ۱۰۲ مقاله به ۹۲ مقاله استناد شده، شاخص H رقم میانه به دست آمده که در میان دانشگاهای دریایی رقم بالایی است و نشان از این دارد که اکثر این مقالات ISI کاربردی و ارزشمند هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.