اصفهان؛

دمای هوای اصفهان کاهش می‌یابد ۱۳۹۵/۰۹/۱۸

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش محسوس دما، وزش باد به نسبت شدید و بارش برف و باران در مناطق غرب و شمال شرقی استان در 24 ساعت آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهانحسن خدابخش  اعلام کرد: تحلیل نقشه‌‌های هواشناسی بیانگر گذر موجی ناپایدار تا دو روز آینده از روی استان است.
وی با بیان اینکه بتدریج با افزایش ابر و وزش باد شدید در برخی از مناطق استان مواجه خواهیم شد، افزود: فردا(جمعه) در بیشتر نقاط استان افزایش ابر خواهیم داشت و بارش به شکل برف و باران در برخی مناطق بویژه مناطق غرب و شمال شرق پیش بینی می شود.
خدابخش با بیان اینکه این موج ناپایدار تا اواخر وقت روز جمعه از استان خارج خواهد شد، گفت: کمینه دما در 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق استان اصفهان دو تا سه درجه سانتیگراد کاهش می یابد و تا صبح روز شنبه بین پنج تا هفت درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان برای هوای کلانشهر اصفهان در روز جمعه، هوای نیمه‌ابری و مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و بارش پراکنده باران و برف و برای روز شنبه،هوای کمی ابری و غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد و در اواخر وقت افزایش ابر پیش بینی کرد.
وی دمای فعلی این کلانشهر را 13 درجه سانتیگراد با 28 درصد رطوبت اعلام کرد.
خدابخش از بادرود با 19 درجه بعنوان گرمترین و بویین و میاندشت با شش درجه سانتیگراد زیر صفر بعنوان سردترین نقطه استان اصفهان نام برد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.