کمالوند:زمین ورزشگاه تختی مناسب بازی های محلات هم نیست/گسترش روند رو به رشدی دارد

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت:کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه تختی اجازه نداد دیدار نفت-گسترش فولاد بازی خوبی از آب دربیاید.

کمالوند: زمین ورزشگاه تختی مناسب بازی های محلات هم نیست/ گسترش روند رو به رشدی دارد
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فراز کمالوند درباره تساوی تیم های نفت و گسترش فولاد بیان کرد: بازی خوبی از آب درنیامد. دلیل این موضوع هم به کیفیت زمین تختی باز می گردد، زمین این ورزشگاه به همه چیز شبیه است جز زمین فوتبال. فوتبال ما با رشد تجهیزات خود رشد می کند. ورزشگاه تختی مناسب بازی محلات هم نیست.

وی ادامه داد: شرایط زمین اجازه پاسکاری را از تیم ما گرفت. البته این وضعیت برای تیم نفت هم وجود داشت، در چنین شرایطی مجبور بودیم با زیر توپ زدن از دفاع به حمله برویم با این وجود اگر کمی شانس داشتیم، 3 امتیاز را به خانه می‌بردیم.

کمالوند با اشاره به بهبود روند نتیجه گیری گسترش فولاد گفت: نفت بازی خوبی انجام داد. به علی دایی و تیمش تبریک می گویم از طرفی روند روبه‌ رشد گسترش فولاد آغاز شده و نسبت به هفته‌های ابتدایی شرایط بهتری داریم. جزء معدود تیم های لیگ هستیم که در بیرون از خانه نباخته است، تاکنون با چهار مدعی قهرمانی لیگ بازی کرده‌ایم. قبل از دیدار امروز هم مقابل تیم های قدرتمند سپاهان و استقلال نمایش خوبی داشتیم. امیدوارم این روند تداوم داشته باشد و در نیم‌فصل به جمع بالانشینان جدول اضافه شویم.

وی درمورد دلیل تعویض خلعتبری بلافاصله پس از گل تساوی نفت، تصریح کرد: خلعتبری دوندگی زیادی داشت و تلاش زیادی کرد. فکر نمی‌کنم تعویض وی به جز دلایل فنی دلیل دیگری داشته باشد.

سرمربی گسترش فولاد درباره این که به جز داریوش شجاعیان آیا سایر بازیکنان این تیم هم توانایی حضور در تیم ملی را دارند، گفت: تیم ما روند روبه‌رشدی دارد و اگر این وضعیت را ادامه دهیم، سایر بازیکنان گسترش هم می توانند به تیم ملی دعوت شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار