قم؛

تاکید آیت الله جنتی بر لزوم پاسخگویی به شبهات دشمنان

رئیس مجلس خبرگان رهبری با توجه به حضور موثر طلاب حوزه های علمیه در تمامی عرصه‌های نظام بر لزوم پاسخگویی به شبهات دشمنان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛آیت الله جنتی ،رئیس مجلس خبرگان رهبری در حاشیه دهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد در جمع خبرنگاران با بیان این که دشمنان در عرصه‌های مختلف حملات ناجوانمردانه‌ای به دین و فرهنگ کشور و جوانان وارد کرده‌اند گفت:حوزه‌های علمیه شبهات‌ دشمنان ‌را پاسخگو باشند‌.

وی بابیان اینکه دشمنان در عرصه‌های مختلف حملات ناجوانمردانه‌ای به دین و فرهنگ کشور و جوانان وارد کرده‌اند، افزود: طلاب جوان و انقلابی می‌توانند با رفتار، زبان و قلم خود ارزش‌های اسلامی را در جامعه جاری کنند.

آیت الله جنتی با اشاره به حضور طلاب در تمامی عرصه‌های نظام افزود:امروز طلاب و نیروهای جوان حوزه‌های علمیه باید در عرصه‌های مختلف انقلاب و امور فرهنگی حضور داشته باشند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری، زمان‌شناسی را از ویژگی‌های حوزه انقلابی دانست و گفت: حوزه‌های علمیه باید با زمان‌شناسی شبهاتی که امروز از جانب دشمنان اسلام و انقلاب مطرح می‌شود را پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: در مسیر پیش رو باید از احوال دشمنان با خبر باشیم و با رصد فعالیت‌های آنان، ببینیم آن‌ها چگونه وارد عمل می‌شوند تا متناسب با آن واکنش نشان دهیم.

آیت الله جنتی تصریح کرد: باید روحیه انقلابی در جامعه و در میان نسل جدید ترویج و تبلیغ پیدا کند تا انقلاب در حقیقت خود باقی بماند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار