زاهدان؛

افتتاح یکی از بهترین بیمارستان های کشور در سراوان با حضور وزیر بهداشت +تصاویر

دقایقی پیش هاشمی وزیر بهداشت در فرودگاه شهرستان مرزی سراوان مورد استقبال مسولان استانی و معتمدان محلی قرارگرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، فرماندارشهرستان مرزی سراوان گفت: عملیات ساخت بیمارستان جدید سراوان در سفر وزیر بهداشت شتاب می گیرد.


11:44:53  وزیر بهداشت از بیمارستان ۲۱۸تختخوابی سراوان بازدید کرد.

11:08:51 وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از بهترین بیمارستان های کشور تا پایان دولت یازدهم در شهرستان سراوان واقع در جنوب سیستان و بلوچستان به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در بدو ورود به شهرستان مرزی سراوان اظهار داشت: این شهرستان یکی از نقاط مهم ایران محسوب می شود به همین دلیل سفر خود به سیستان و بلوچستان را از این منطقه آغاز کردم.

وی گفت: بیمارستان سراوان یکی از طرح های مهم کشور است که تا پایان این دولت به بهره برداری می رسد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: یکی از بهترین بیمارستان های کشور را در سراوان خواهیم داشت و در کنار این بیمارستان به زودی مجتمع آموزش عالی سلامت نیز راه اندازی خواهد شد.


10:09:15 درویش نارویی فرماندار شهرستان مرزی سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: بیمارستان جدید این شهرستان تاکنون از 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده که با سفر وزیر بهداشت و درمان به سراوان عملیات تکمیل این مرکز درمانی شتاب خواهد گرفت.

گفتنی است ازدیگر برنامه های وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سراوان  بهبود ضعیت بهداشت ودرمان با نگاه سرعت دادن به راه اندازی بیمارستان جدید و همچنین تامین تجهیزات و پرسنل مورد نیاز این مجموعه بزودی دراین شهر صورت می گیرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال گذشته نیز به شهرستان سراوان سفر کرده بود که در آن سفر نیازمندی های حوزه بهداشت و درمان به ایشان منتقل شد.

 در یک سال گذشته برابر دستورات دکتر قاضی زاده هاشمی عملیات اجرایی ساخت مراکز بهداشتی درمانی مورد نیاز، خانه های بهداشت، کلینیک ویژه تخصصی، بخش ICU، بلوک زایمانی و همچنین گسترش بخش اورژانس بیمارستان رازی سراوان آغاز شد که بسیاری از آنها به بهره برداری رسیده و اجرای پروژه بیمارستان نیز با دستور وزیر بهداشت شتاب گرفت بطوری که اکنون حدود 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برای مجموع این پروژه ها در شهرستان سراوان 150 میلیارد ریال (15 میلیارد تومان) اعتبار اختصاص یافت که کار عملیاتی بسیاری از این پروژه ها هم اکنون به اتمام رسیده است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از روز جمعه در سفر چهار روزه به استان سیستان و بلوچستان ضمن افتتاح چند پروژه از طرح های بهداشتی درمانی شهرستانهای مختلف استان بازدید و با مردم و معتمدان دیدار خواهد کرد.


وزیر بهداشت وارد شهرستان مرزی سراوان شد/ افتتاح یکی از بهترین بیمارستان های کشور در سراوان +تصاویر


وزیر بهداشت وارد شهرستان مرزی سراوان شد

وزیر بهداشت وارد شهرستان مرزی سراوان شد


وزیر بهداشت وارد شهرستان مرزی سراوان شد


وزیر بهداشت وارد شهرستان مرزی سراوان شد


وزیر بهداشت وارد شهرستان مرزی سراوان شد+تصاویر
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۶:۵۶ ۲۵ تير ۱۳۹۷
سلام من از ساعت یک شب رفتم سونگرافی بهم نوبت نرسیده همه اش 24 نفر نگاه میکنه